Tuesday, February 28, 2012

strike !! (kecoh !)

arini kami warga2 Pend Khas bersukaria pergi main boling . ehehee~ selama ni aku temankan orang je . airin 1st time g maen boling . hahaa tak sangka 1st attempt bley strike pulak .. eceh bangga jap ! ^______^ bes tmaen ngan budak2 ni . senang nak handle . klau budak2 biase aku rase mau haru biru tempat boling tuh . aku boleh jamin ade yang ilang tah kemane k0t . tapi so far tadi semuanya selamat sejahtera hendaknye .. suka je aku tengok dorang main . pandai jugak . ade yang masuk strike . tapi ramai yang masuk longkang . hahaa normal la tu kan .. excited semuanya bila tak masuk longkang . aku pulak lebih excited daripada budak2 nih . yelah ape yang aku tak excited kalau dapat lepak kat luar . hahaa dah nak tertido pun kalau kakak umah ajak kuar on aje aku tanpa fikir panjang . hahaa~ 


sabar budak2 ni tunggu pintu bukak . hehee aku ni yang tak sabar .




lepas budak2 semua dah settle main cikgu2 pulak lah amik tempat men . hehee aku satu lane ngan Leni ang Bai . hehee senang rupanya maen boling nih . kalau tau dari dulu aku dah maen dengan riang gembira . tak susah nak strike . tak susah jugak nak masuk longkang . hahaa takpela . bukan semua orang pandai main . seb baek la kami cikgu2 main mase budak2 tournament dah settle . klau tak malu jugak . hahaa jujur tuh . lagipun dapat port tepi sekali kan . syok lahh .. cam takde orang perasan kami . hahaa kami pun naeklah perasan . o0pss~ tipu sikit kat situ . kami ni down to earth ... katenyerr~


S = sazlina


nanti masuk gambar laen . lom amik lagi .. hehee gambar hp aku tak clear la pulak ..





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...