Monday, March 26, 2012

KKGS

hari ini hari isnin . seperti kebiasaannya hari isnin ade perhimpunan mingguan . tapi perhimpunan mingguan kali ini ade sedikit kelainan . (skema gila ayat . demam lagi ke ?) . tetibe aku rase tenang je . hahaa .terase macam pegi konsert super junior lah . duk dengan semua E.L.F . perghh ... hampir semua cikgu2 pakai baju warna biru . aku pakai biru jugak tapi warna suci sikit la . hahaa kena tengok betul2 baru timbul birunye . jujur mula2 aku tak paham pun ape yang berlaku . ntah . blur kot . sebab tunggu SuperJunior tak muncul2 . hahaha over ! tapi setelah akak kiter~ berucap aku macam ade sikit paham la . eceh ! bodek ke ape aku nih ? pastu aku duk dalam dunia aku sendiri . phew~


orang2 kuat dan orang yang terkuat ..

bile pelancaran start aku tetibe bley terbayangkan nih ..

terbayang kejap je . tak sampai 5 minit pun . hahaaa

ok dapat ni .



sedar2 aku dapat benda kat atas nih . okeh nampak cun ! see my baju . ade biru kan . ok lettew~ hahaa
best jugak sekali sekala ade theme warna nih ... baru nampak class .. kalau lah setiap hari ade theme warna kan best . baru la nampak sepakat membawa nasi berkat . yess !



sem0ga kebirus terus sukses selepas bertukar ! (rebranding) menjadi KKGS !







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...