Wednesday, March 30, 2011

had limit ! ! ! !

seriously mggu ni da smpai had limit aku . . xtau knape tp mmg cm rase nk kar0k je nih . . da lme x lepas geram . . kusut bet0l . . nk lepas geram kt 0rg xbley . .  anak 0rg  . . kang x pasal kne naek turun mahkamah jew . . sabar2 . . klau x sabar lme dah aku lari g tmpt len . . tp rugi lak xley grad . . membazir mase je aku blajar lelame an ? ? nk bercakap ari2 ? tazkirah ? kalah khutbah jumaat . . rase klau 1 x bebel dlm clas bley jd kebas mul0t ni haa . .  bdk2 pn ser0n0k tgk aku marah . . klau aku dia risau lak d0rg nnt  . . pelik bdk2 zaman skrg nih . . aku tau la biasenye dak2 cm ni kt umh mak d0rg x heran pn kt die . . dats y la jd nek lemak ble smpai kt sk0lah . .saje nk perhatian drpd cikgu2 len . . ( yg mne mngkin xbley dpt kt umh k0wtt ~) kdng2 aku kesian jgk kt bdk2 nih . . x dilayan nnt jd l0nely pulak . . dilayan makin naek lemak . . kusut2 . . klau smpai tahap mlampau xdenye la aku layan . . lantak k0 sndri tp nnt aku sndri yg rse mnyesal . . huhuu (t0uching sndri k0tt ~) xpela . . bdk2 . . mmg cm tuh . . aku pn pnh jd bdk2 jgk . . cuma bezanya aku dak baek ~ eceh !

okayla . .aku ni x p0st pape kt bl0g mcm la byk keje . . tp cm xde ape nk cter . . jz LET GO je la yg aku mmpu n buat . . U GO GIRL !!! 
(@_@')

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...