Tuesday, January 29, 2013

MiniMalaysia

semalam aku bawak family merayap ke Melaka . yela cuti isnin kan bajet macam orang lain tak cuti jugak . hurmm kali ni cam terasa nak pegi zoo walaupun tak well plan . aku pun risau jugak ramai orang . so as i expected memang lah tersangat ramai . beratur kot nak parking . so0 berbekalkan kesabaran aku yang dahmacam kat hujung tanduk aku pun pusing balik nak pegi tempat lain lah takde aku sakit hati nak tunggu . ok antara tempat yang terdekat adalah MiniMalaysia . sebenarnya banyak ade taman buaya, rama2 macam2 lah . tapi macam teringin nak tengok rumah2 . so0 zoo lain kali lahh .....

baik punya beratur

ini petanya yang NAMPAK macam hebat sangat ...


tak sure kat umah ape .

hahaa boleh pulak mak menyelit sekali .

Melaka tangga batu .

tak sangka ade kat Sabah lagi . hah poyo !

kalau tak pegi jambatan gantung bukan aku lah tu ..

eheh kami2 .

huh !

sama besar dengan pokok .


pelbagai saiz pelbagai warna pelbagai2 ....

memang cantik2 rumah yang ada tapi sangat terkilan lah bila tengok rumah2 negara lain memang langsung tak terurus atau dalam kata lain sangat2 terabai . dah macam rumah berhantu je aku tengok . creepy giler ok ..... seriously do something lahh takkan lah orang bayar masuk hanya untuk tengok 13 rumah tu je ........ jangan sampai orang serik nak datang lagi . huhuuu






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...