Saturday, July 6, 2013

luck

kadang2 benda yang kita tak plan tu akan jadi dan ade juga mase2nye bila kita plan gila satu2 benda tapi tak jadi ape pun . contohnye semalam lah . semalalam lepas settle hari guru aku decided aku takkan sia2kan peluang aku tak balik kampung tanpa berbuat apa2 aktiviti . so aku dan kak timah pergi lah ke Kulai . COWBOY . tu yang selalu dia sebut2 . so aku layankan aje . nak jugak usha tempat tuh . mane tahu bley lepak2 cuci mata . okayy agak berpuas hati . boleh datang lagi . kak timah beli oreo untuk koperasi . murah katenyer . beli dalam 40kotak kot . tak ingat pulak . 

okeh settle beli kami menuju ke CitySquare sebab rasenye macam belum pernah jejak sane selepas settle forever renovation dorang . tapi aku rase macam agak awkward lahh soo tempat paling selamat adalah kedai buku lahh . ade gak aku sambar komik . hihi . so kejap je la jalan2 then perut meraung2 minta diisi . pergi pula ke DangaCityMall sebab kak timah cakap ade chickenchop sedap kat sana .

sampai sana hmmpphh ! menu tu habes . ciss ! lain kali aku datang balek untuk try rase . tapi yang best tetibe baru perasan UO ade buat sale . tak pasal2 aku buat kad UO . hahaa . jumpa pulak air kotak milo murah . ape lagi ... sambar untuk koperasi lahhh . habis dalam rm300++ jugak lahh . haha penuh kot kete . yang tak tahan tu sempat lagi hantar ke sekolah dalam kul 11lebih . gila aku tak pernah pegi sekolah malam2 camni . terase sangat cemerlang la pulak hahaa


syok !
happy gila banyak tempat pegi dalam masa satu hari . memang sampai menggigil kaki lahh . tapi puas walaupun pagi tu dah penat kat sekolah ..

terukk !
tapi yang ni sedih . sanggup aku cari parking yang jauh supaya dapat parking dengan sempurna sebab aku taknak menyusahkan orang lain kalau aku suka2 hati je parking . kete yang besar alam tu pulak selamber gila parking macam tuh . huh benci !


sekian .



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...