Tuesday, August 13, 2013

raya 2013

raya tahun ni tak berapa nak meriah . biase2 jer .. aku tak tahu kenapa tapi biase2 je la . cam biase siap2 pegi umah atok belah abah n atok belah mak . dengan plan yang kelam kabut aku layankan aje . yang penting semua baju aku tahun ni purple . lantak la ape nak jadi . yang penting aku happy . hihii

tema purple 

alhamdulillah sempat juga siapkan baju n tudung sendiri


saje gedik buat sampul sendiri

kami 4 beradik

sepupu 
juadah raya tahun ni simple .


hari kedua memang serabut . plan pukul 8 . nak beramai2 ke batu pahat then ke benut katenyer .. okayy aku layankan walaupun aku dah agak ape akan jadi . hurmmm terlajak sampai ke pukul 10 . cam biase la kalau plan ramai ni memang akan ade kes sangkut2 . delay dah macam flight . huhu sampai aku siap isi minyak berjalan2 kat pasar lambak siap tido lagi orang yang ditunggu tak kunjung tiba . okayy last2 pegi je terus ke benut . then dah lepak2 gerak ke senai pulak . pun jadi hal . haih malas nak citer lahh kalau kami yang satu kereta ni je ade 5 nombor untuk di call tapi takde terpikir langsung nak call . huh ! tapi takpe . tak pasal2 aku bawak 1 family pegi umah aku kat JB tuh . kalau tak bila lagi nak sampai kan . kalau ikut plan asal pukul 8 mesti aku dah dapat pegi umah member aku bertunang . haih berputih mata lahhhhh ... kejar benda lain  .. benda lain tak dapat .


2nd eid journey to the south 


burasak

masak lemak daun turi


pape pun happy sangat lah sebab dapat beraya ngan family walaupun raya ketiga aku start demam . n getting worse . huhuu dan raya kali ni juga lahh baru ada peluang dapat jumpa my best buddy ! my love azie !! dan .. dan yang penting aku jumpa kawan yang dah hampir 9 tahun tak jumpa . tu pun sebab dia kawen lahh . kalau tak ntah bila dapat jumpa . but sadly tak berkesempatan nak jumpa dayana . huhuuu . insyaAllah nanti ade kesempatan kita jumpa ehh ..


aku , azie n dila




SELAMAT HARI RAYA !
MAAF ZAHIR & BATIN









1 comment:

Unknown said...

Meletopsss raya nye kak sazzy. Baju Aji tu kite punya. Suka guna baju kite, tau la baju kite cecantik. Haha.

Selamat hari raya maaf zahir dan batin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...