Sunday, March 9, 2014

perubahan

jujur bagi aku tahun lepas antara tahun yang terbaik. punya kawan2 yang baik dan hebat. seronok mengajar walaupun mencabar vokal dan emosi. sangat selesa dengan suasana yang sihat dan gembira.   sangat bermotivasi untuk datang ke skolah setiap hari. balik kampung dah tak sorang2. selalu berteman. balik JB juga tak perlu tergesa2. pagi2 dah boleh gerak. juga berteman. bukan ape kalau berteman ni lebih lah motivasi untuk bawak kete dengan berhemah. takdelah aku duk merempit kat highway tu. kehidupan pun lebih teratur. dapat memaksimakan penggunaan masa dengan sebaik mungkin. aku mula seronok untuk ada di sekolah. hihihi

tapi...tahun ni.. ye!! TAHUN NI !! semuanya berubah ! bukan nak merungut lah. tapi aku ada hak nak luahkan ape yang terbuku dalam dada nih. tak tertanggung rasenye. sedih. setiap hari rase makin sedih. memang benda kecik jer. tapi kalau dah bertimpa-timpa memang terase ler....

tetiba kena g meeting- the next day taklimat- jaga sukan 7 hari- terus pindah pagi- mengajar form3- ketua panitia- pegang kelas 'tu'- tak dapat balik pagi ahad- kena balik sorang2- now kena halau dari tempat sendiri dalam bilik guru! ( takkan aku nak guna term dinasihatkan pindah pulak kan??) WHAT!!!!???

hohoO yer aku mengaku benda kecik jer. remeh temeh. tapi semua ni sangat tiba2. dalam 2 minggu ni jer okayyy. this is to much!  hidup aku berubah sama sekali  tak dapat nak settle dengan budak petang pun. memang ler aku suka mengamuk tapi aku caring kottt... berat nak melangkah. rase lambat je masa bergerak. takda motivasi lagi untuk jadi macam dulu. bukannye lah aku tak suka sangat pegi pagi.kawan2 pun okay. bukan aku pindah sekolah. pindah sesi jer.  cuma belum dapat meredha dan mengikhlaskan diri jer. again... sebab semua ni TETIBA JER OKAYYY!

aku memang menaip dalam emosi tak stabil. memang aku banyak berfikir sejak beberapa hari ni. memang aku tak happy. kalau aku dah okay mungkin aku akan delete post ni. MUNGKIN.








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...