Saturday, January 31, 2015

Oglio Olio

salah satu pasta yang memang menjadi kegemaran aku - OGLIO OLIO . yess! simple oglio olio. terpaling senang dan terpaling lazat. selalu jugak masak sendiri yelah aku tak paham kenapa kat kedai tersangatlah tak masuk akal harganya. olive oil+garlic je kot... tapi ada satu tempat memang aku takkan order lain. memang oglio olio sahaja. aku dah rasa kat kebanyakkan tempat. tapi memang satu tempat ni sedap sangat lah. memang ikut selera aku. walaupun harganya...... tutup mata lah. nak makan. mahal.. so cari tempat yang betul2 berbaloi. dan tak pernah mengecewakan. (over kan?)

yummeh
mana nak dapat ni? senang... PIZZAHUT.
hahaa yup. dapat ni pun dah boleh senyum lebar happy nye....
try lah.








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...