Thursday, December 31, 2015

Tahun yang sendu

tahun ni paling sikit post dalam blog nih..
memang sendu la gamaknya..
cepat sangat lah masa berlalu..
tau2 dah hujung tahun.
haritu pun sebenarnya ada masalah nak log in blog ni
selalu guna ipad je
ni ipad dah reset setting so dah xleh auto log in.
hahaha
bukannya aku lupa password.
mana mungkin lupa lah..
selagi CintaHati masih tersemat dihati...
takkan mungkin aku tukar password.
haha

harapnya lepas ni jadi rajin post dalam blog nih..
yelah..
memang la takda orang baca pun..
tapi buat kenangan lah.
ada benda bila aku tengok balik blog ni aku tak ingat pun benda tu berlaku.
tapi bila letak dalam blog semua jumpa balik.
patut semua benda penting yang jadi aku post dalam blog.
so aku tak lupa.
gambar pun tak hilang.
hihi

Selamat hujung tahun..
esok pulak Selamat Tahun Baru..
hehe



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...