Tuesday, June 29, 2010

aku dan depression??

bersendirian menyebabkan aku byk berfikir..
muhasabah diri...
aku sengaja balek awal...
cuti mmg bgus tuk jauhkn diri dr die...
tp knape aku pilih tuk jd dekat dgn die?
xlah..semua 2 kebetulan jer...
biar la..xnk kcau die...
mungkin die lebih bahagia klau aku xkcau die..
mmg la..sape ske klau dikacau kn?aku pn xske...hahaa

ermm...stakat ni x jmpe die lg..h0pely x..
ish...plz la...aku xbley la jmpe die...
trase semacam jer...
aku mmg sengaja x tnye kabar..
bkn berlagak...tp knape aku nk sibuk2 kn hal die kn...
aku cme d0a dr jauh sm0ga die sentiasa dilindungi...
tp utk tnye kabar...xk0t..
klau bkn die yg start aku xkn kecah2 nk msj die..
nnt kang ade yg marah...mls la kn bnde2 cmni..
die yg pilih...aku redha je la..

mungkin aku da lebih +ve..
tp dlm diam n tanpa sedar aku mengalami depressi0n yg agak teruk..
knape ek?mungkin sbb aku terlampau pendam...
terlampau ker? mungkin jgk...
yela xkn nk cter bnde remeh temeh kt org..
meluat plak nnt..dah jelas2 die xnk aku..
nk terhegeh2 lg apesal...
ble aku sedar bnde nih??
setelah 3 sem berlalu...dgn result yg semakin mer0s0t..
penumpuan yg semakin kurang..
slalu ilang f0kus...setelah ditimbang tara..
aku sebenarnya x kuat...aku kalah dgn perasaan sndri..
slame ni aku cuba lawan beb...sape kate xde...
tp hakikatnya...aku terbawa2 dgn feeling yg x sepatutnye ade..
huh!! leceh!!

papepn aku xske la nk rapat2 balek..
yg sudah 2 sudah la..
xyah nk bebaek sgt ngn aku..
s0ry la skali lg yer..bkn blagak..
tp iman aku ni g0yah sket...
ye2 aku tetapkn iman...xpasal2 jatuh hati lg..
kang x pasal2 aku yg jatuh sakit lg..dah gedebuk kne skali...
huuu..cm t0bat bt0l rasenye..

syg org jgn syg sgt..
percaye org jgn percaye sgt...
benci org pn jgn benci sgt...
nnt jd parah dikemudian hari...

huhuuu..sekian...

p/s : kejujuran itu adalah segala2nya..kalau mungkin sgt2 xboleh nk jujur..bercakap yg benar lah yer...hehee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...