Tuesday, June 29, 2010

knape yer...

aku ingat die anggap aku kwn baek...
dah la tetibe je menghilang...
da la punye byk nmb0r ph0ne yg die ade...
aku cntct sume yg aku tau...
satu pn die x balas...
k0t yer pers0nal pn..
xbley ke nk bg 1 jwpn kt aku...
beria aku risau...
ah xpela..mngkin aku x penting bg die..
atau mngkin aku tau byk sgt tentang die..huhu
aku care...mst la cm 2..
smpai die pregnant pn senyap2 jer...
(s0ry la klau salah...rasenye bt0l la die pregnant...huhuu)
xpela..myb aku ni l0m smpai tahap die nk k0ngsi bnde2 cmni k0t...
bkn k0ngsi ape..
k0ngsi berita baek la..

slalu aku mst xpuas ati ngn kengkawan yg still bljr lg nk kawen...
'STILL BELAJAR' yer... (sbb ade ramai yg salah faham...)
klau da keje 2 len cter la...
tp ngn die ni aku x kesah lak..
myb sbb hubby die pn aku kenal..(actually aku knl mak die..hehe)
xpela...asalkn die bahagia..
sume selamat tuk die..
xde bnde buruk yg berlaku...
aku d0a sume yg baek2 je tuk die...(byk bt0l aku d0a..huhuu)
sm0ga kekal selamanya...
aminn...


4 u syg : i h0pe u still c0nsider me as 0ne of ur bestfriend...cuz dats wat u r 2 me...(eheh..sepiking..)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...