Monday, February 14, 2011

setelah....

setelah 4 bulan menyepi...(sekali lagi...) | arini baru dapat menaip lg dlm nih... | ape nk cter pn xtau | tp yg penting skrg i da tukar lokasi | skrg dah jd org n0g0ri | dah praktikum dkt  nilai | best jgk la pengalaman ble prktikum ni | mlayan student2.. | mmg la kn...tipu la klau ckp x tensyen.. | tp ble fikir balek | x pasti pn sbnrnye tensyen psl ape... | kn2??? | cube la try test fikir | kte patut bersyukur dgn ape yg kte dpt skrg | aku mmg la bersyukur wlaupn dah nk 3 kali pndah umh | sume sbb ade mslh teknikal | huhuuuuu | xpela...yg penting keselamatan itu penting | sk0lah ni mmg best | best gler.. | atas bukit tau...huhuuu | rugi la k0rg yg sk0lah besar2 tuh.. | tp sbb sbnr sk0lah ni mnjadi pilihan adalah sbb sk0lah ni sk0lah agama | penerapan agama kt sk0lah agama ni lebih sket la dr sk0lah biase... | lgpn sini sume pljr mlayu yg semestinya Islam kn..? | jd ble tgk pn sejuk je.. | displin agak memuaskn la.. | even ade yg nakal tp ble diselitkn dgn kesedaran agama sume stdnt ade rase tnggungjawab la sket.. | senang jgk nk tegur wlaupn kdang2 sedikit 'liar' | tp kebanyakkannya s0 far baek2 la.. | cikgu kt sni pn best2... | mcm2 kerenah.. | ser0n0k tgk gelagat 0rg laen... | skrg belum smpat nk kenal sume 0rg.. | malu la nk start sbb xtau nk ckp ape.. | ade jgk la ckgu2 yg slalu tegur2 tuh.. | yg 2 xdela rase malu sgt | tp nk start perbualan 2 seriously mmg take time | aku ni da la pemalu sket...(yeke??) | hahahaaa... | bley tahan la jgk... | ni klau at0k laki aku tau aku bt prktikum sk0lah agama cnfirm die terbeliak mata x caye.. | (but yes at0k!!!! dgn penuh kerelaan!!! heheheee) |sk0lah sni kecik je xdela besar cm sk0lah 0rg laen (cm UPSI la) | tp enj0y la...dpt g sume tmpt.... | dpt kenal ngn sume stdnt | skrg hmpir sume 0rg aku da dpt cam... | klau sk0lah yg besar2 aku x sure lg la aku dpt cam ke x... | mmg nama 2 s0ry 2 say la cnfirm aku x dpt nk ingat... | huhuuuu | stakat ni da 5 kali msuk clas mengajar | lme2 jd ketagih wlaupn mula2 xtau sbnrnye cmne nk ajar 0rg nih... | aku bley paham sndri tp tuk fahamkn 0rg len 2 myb take time la... | aku da tnye bdk2 klau x paham tnye... | tp tk0t jd cm aku sk0lah dlu | paham xpaham sume aku bantai ckp paham jek...hahaaa.. | byk jgk la ganti clas...tp dah sni clas ade 8 jerk..(seri0usly 8!!! LAPAN!!!) | berulang2 msuk clas yg sme je la....jmpe jgk dak yg sme.... | tp serius ckp... | mggu kedua bru la suara 2 bley kuar | smpai nk terkeluar anak tekak ni ha | smpai ckp n0g0ri pn aku da pndai sket3.. | lme2 spe member jmpe mmg aku bantai ckp n0g0ri! |k ar sekian....serius pasni byk aku p0st | mcm2 cter aku kasi penuh bl0g nih | sekian wassalam...

p/s : xde gamb0r.MALAS CARI.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...