Thursday, July 5, 2018

Semua dah HIJAU

akhirnya setelah sekian lama SAPS demam , dapat jugak key in markah.. dah lama habis tanda.. sebelum raya tu memang pulun habis... sampai demam2.. hahaha bayangkan pagi raya tu demam yang paling teruk. cis tak pasal. sebab aku tanda malam je..siang tak kuasa lah..malam sampai ke pagi.. tido jap lepas tu sahur..lepas sahur tak tido dah..haha


habis cerita dah buat teman aku menanda..
exam kali ni paling banyak paper aku tanda... fuhhh rasa macam nak nanges pon ada.. 8 kelas geografi. form3 ada 4 kelas, form2 dan form1 ada dua kelas. dua kelas lagi aku cover cikgu bersalin..geografi jugak..dan hari last exam baru aku sedar ada dua lagi menanti.. sivik form3..hahaha so total ada 12 kelas ye uollss... 12 kelas bersamaan dengan 410 skrip jawapan...hewhew

hai haii

selamat dah key in semua..legaaa
nanti jumpa lagi SAPS...
jangan demam lagii


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...