Friday, August 9, 2019

HALALKAN GAJI (AMARON)

dah lama sangat bertangguh. dan sebenarnya belum habis lagi pun. ada dalam 30% lagi kot kalau ikutkan alat baca baki bateri tu. tapi disebabkan ada duit lebih dan taknak lah tetibe bateri habis kan.. so aku tukar je lah. sebab ikut pengalaman aku timing ganti bateri ni memang dalam saat2 tak terduga. so sebelum jadi pada saat2 tak boleh dibayangkan baik aku ganti siap2. alhamdulillah bateri ni paling tahan lama yang aku penah pakai. awal tahun haritu masa tepat2 2 tahun guna memang ada kes kereta tak hidup. tapi lampu masih boleh on. hon pun berfungsi baik. sekali rupanya minyak je yang habis. hahaha moment tu memang lawak. diam2 dah sampai bulan 8.. maksudnya dah 2 tahun 8 bulan aku guna bateri ni. alhamdulillah...berbaloi lah mahal2 pun. tapi tahan lama. enjin pun tak problem. sape ntah suggest aku guna Amaron ni dulu. lupa pulak. dah dua kali aku guna khidmat Bateriku.Com. alhamdulillah capaiannya dimana2 dan hampir pada bila2 waktu yang terdesak. hahaha thanks la sebab memudahkan urusan orang. 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...