Thursday, April 12, 2012

miss u teacher !!

sepanjang aku bergelar 'cikgu nurul' + 'cikgu sazlina' + 'cikgu sazzy'  .. ade dua benda yang betul2 boleh buat aku touching . 

1. bila aku bercakap kat dalam clas seolah2 aku bercakap dengan dinding . bila aku face to face bercakap dengan student die boleh duk ternganga macam aku ni cakap ngan cermin . gila aku tak baran ? macam nak nanges siod !

2. aku dah tak ajar budak yang aku maksudkan di atas , bila terserempak denggan aku die boleh datang say 'hai cikgu' . macam bff . dengan riang gembira okay . siap tanya khabar lagi . 

aku senang je jawab . memang aku rindu kat korang . ingat sebijik2 muka . mana tak nye . nak terkeluar anak tekak (memang takde student yang akan boleh lelap dalam clas aku), nak terjengil mata nih korang boleh buat bodoh aje . hahaa tapi tu dulu . bahagia la korang aku dah tak ajar . tapi jangan lak kuar mulut buaya masuk mulut raksasa . memang aku padan kan muka korang aje lahhh .. 




korang ni tak boleh agaknye tengok aku duk sengih macam ni . muka monster keluar baru lah nak behave . huhuu










2 comments:

Cik Puan Muda Umi said...

mesti cikgu garang giler ni,tu student ternganga mulut,xberani bersembang..heeh

P/s:sy dh letak blog awk kt bloglist sy..;)

neena's blog said...

garang tu subjektif . agak tegas sket kot . budak2 skrg kn .. hehee

p/s: thanks sbb ltak dlm bloglist .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...