Sunday, April 29, 2012

kalau sayang tinggal-tinggalkan ..

hurmm ... sebenarnye aku tak tau nak kata ape . sedih pun tak . excited pun tak . semua ade pro and kontra nye . memang seriously takde perasaan . cam biase la aku bagitau mak aku pun secara sangat bersahaja macam takde ape yang berlaku . biar lah . memang sepatutnya buat macam takde pape . aku terima dengan redha je . ibarat kate orang terlepas mulot buaya tak tau lagi masuk mulut naga ke dinasor ke . hahaa takdelah . semua tempat sama je (positif2~) . tapi yang ralatnya aku baru je dapat tackle budak2 nih dah kena tukar persekitaran baru . ehh okay2 .. FYI aku sekarang kena pindah sekolah baru berkuat kuasa 2 Mei 2012 . SMK DESA CEMERLANG . tak tau lagi macam mana kesah sekolah tu . belum lapor diri . harap yang baik2 aje . amin ....

tempat paling favorite dalam umah .

gambar di atas adalah ruang tamu yang akan aku rindu sampai bila2 . simple but nice . hahaa cermin2 besar di dinding memang sangat memenuhi keperluan dimana takkan ada masalah berebut nak guna cermin . cukup besar untuk semua orang . lantai yang tak kena tikar adalah favorite aku . tempat untuk hilangkan rasa panas . duduk kejap je dah sejuk . lebih2 lagi kalau balek sekolah . ruangan ada tikar sangat best sebagai tempat untuk makan masa tengok tv dan lepak untuk tengok 'TheVoice' . sofa tu serius aku cakap . bila tido memang nikmat ........ hahaaa takde la selalu . kadang2 aje . kalau tertido . sangat selesa . aku rase nak beli satu buat katil . taknak pakai katil tak best . huhuu tangga tu menuju ke bilik aku tingkat atas . sape2 rase nak kurus memang elok lah naek turun tangga yang curam tuh . tapi tak sure la menjadi ke tak sebab aku tak rase berat badan aku berkurang . hahaa tv tu la paling best kalau tengok bola . tiga benda je yang memang jadi rutin aku lepak depan tv . mase tengok VanilaCokelat dulu , forum perdana and tengok bola ngan kak nani . hahaa yang masa2 laen kalau aku rasa berasap kat atas baru aku turun lepak tengok tv . kesimpulannya , aku rindu rumah tu . 





sekian ....









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...