Monday, April 2, 2012

moment indahh !

hari jumaat lepas sangat kelakar . kelakar yang indah . ape yang jadi hari tu ? urmm ... tetibe sebak lak . aku xtau sebak kenapa . tapi aku dapat rasa sesuatu la . hoho0~  hari ni jumaat so0 aku dah bajet nak sebat nasi ayam je kat kantin . sebab selalunya hari jumaat mesti ade nasi ayam . (eceh padahal kalau ade aku tak brape nak pandang p0wn .) okay2 . deria bau aku ni terhidu2 sesuatu yang sangat2 best ! ape die ape die neeno0neeno0~ seperti yang kujangka . ahah ! nasi kerabu uuo0llss~ hahaa aku dimaklumkan ade jamuan kat atas . untuk ape tu kurang pasti la . yang penting kena pastikan menu nye dulu . hahaa memang senyum sampai ke telinga la . hahaa antara favorite aku k0t . gila aku tak  gembira ? lebih dari gila tahu . okay untuk sesaat memang aku langsung tak perasaan secret recipe tersebut . (sesaat itu adalah lama jika anda sedang kejakunan melihat makanan favoriter anda ) . maka adalah dimaklumkan jamuan tersebut adalah farewell party untuk kami guru2 interim ni yang kesahnye abes kontrak 31 Mac 2012 . good job ! tapi .... dah dapat tau awal2 kontrak disambung . maka ? sambut birthday kak diela je la yang kebetulan jatuh pada hari tersebut ! yeah ! 

yang itu kte cter nanti la ehh . sekarang cter pasal makan dulu . eheh kebetulan juga hari ni aku pakai baju yang mana kainnye agak ketat . adehh cheesdale bet0l ! acane nak makan ? daaa~ aku kesah ke ? sebat aje ape yang ade . maap2 .. aku memang jenis manusia yang menghargai makanan maka jangan risau kalau buat jamuan yang melibatkan aku . settle semuanya . hahaa masuk per0t ~ burpp~ alhamdulillah ...... gila ape . nasi kerabu + (puding ke koktel ke ape ke ntah . aku tak pandai benda2 nih) + kek . perghh gila ahh ... ni bukan rezeki datang bergolek tapi dah berlari2 . hahaa aku tengok aku la yang makan paling banyak . ahah ! tengok keperluan la beb . hahaa pape pun aku puas hati . semua sedap . ulang suara . semua sedap !
thanks kepada semua sp0nsor .. heheee

sudut pandangan pertama . memang sah nasi kerabu ! hahaa

sudut pandangan 5 minit kemudian . okeh .. banyaknye makanan .. 
Lenn , Kak Ani (our PK), me, Bai n Ana .


yang akhirnye diraikan . happy bday kak diela !
(^____^')V

tu dia ... tu dia ... !

yang depan ni aku punye ... (tapi jauh disudut hati aku anggap yang belakang tu aku punye . hahaa tamak !)
klau dapat sebijik ni lagi bagus ! bhahahaa~

thanks kak wa !


ok sambung citer . jujur pada mula nya aku memang terase kekok . yup aku bukan seorang yang sangat caring orangnye . satu masalah besar adalah aku takut kepada budak2 . siapa yang biase hang out dengan aku memang akan jelas lahh fobia aku tuh . but then bila masuk pendidikan khas . such a wonderfull experience despite all the troublesome that i have to go through for almost 2 month ! memang migrain la . aku rase ari2 macam nak pecah kepala . tapi bila mengajar kat pendidikan khas aku rase tenang . tenang sangat . dengan enviroment bilik guru yang langsung tak tertekan, student yang sangat baik (kalau nak dibandingkan dengan budak aliran perdana la ) . kalau sepanjang 2 bulan berada di aliran perdana memang senyum tu hilang dari bibir . tapi sekarang memang aku murah dengan senyuman . eceh ! kununnye la .... memang aku berterima kasih sangat la sape yang amik jadual aku time tuh . siyes really appreciate that ! walaupun sangat tiba2 . tapi itu tiba2 yang bahagia . tapi hari ni punye tiba2 sangat meruntun jiwa . sudah la ditarik balek ke aliran perdana . sesi petang pulak tuh . alamak ...... dah tak dapat la aku keluar jalan2 waktu petang . huhuuu abes la ... xda life ........ ! hurmmm ... baru nak serasi ngan pendidikan khas dah kena pergi tempat lain lagi . tukar lagi . ado0ii kali ni aku rase c0nfirm sakit jantung + tekanan darah tinggi + migrain menjurus kepada barah otak . siyes beb aku memang takleh handle stress dengan baek . ohhh~

tadi aku tak sempat nak say goodbye kat insan2 yang banyak membuat aku tersenyum sepanjang 5 minggu kat pend.khas . hahaa bukan tak sempat . tapi aku malu . lagipun tadi kan cam ade meeting dan aku kena balek . so0 cam tak best je kalau nak kacau . hahaa alasan ! ulang suara . aku malu ! #tutupmuka! ok disebabkan malu yang tak dapat nak dibendung lagi maka aku taip je la . hahaa sepanjang 5 minggu aku berada kat pend.khas nih .. seriously memang enjoy . takde stress langsung ! hahaa aku je k0t . so0 aku memang rindu pada semua orang ! hahaa even sekarang pun aku dah rindu . tapi yang perempuan aje la . yang laki tak boleh la . heheee . Kak Ani, Kak Aya, Kak Diela, Kak Ikin, Kak Fila, Kak Linda, Kak Vani, Kak Hanim, Kak Su, Kak Sham, Kak Fiza. tak lupa kakak2 ppm - Kak Ikin, Kak Yani, Kak Wa and Kak Nazirah . My l0vely darling Bai, Lenn dan Ana ! Sayang sangat kat korang semua . thanks untuk semua kerjasama and sudi tunjuk ajar aku yang tak tau pape nih . thanks a l0t !!!!! ado0ii rindu lah nanti !!

s0ry sangat maybe semua orang akan rase aku ni sangat berlagak orangnye . tak tegur orang langsung ! ape nih ? hahaa sebenarnye aku adalah antara insan yang sangat malu bila berdepan dengan orang yang aku kurang rapat . eheh ! kenyataan okay bukan propaganda . hahaa sebab tu bila jumpa dengan orang yang aku rapat terus jadi tak malu . o0ppsss~ jangan pikir laen pulak . thanks okay sebab sudi terima kte yang langsung takde basic untuk ajar pend.khas . dah buat yang terbaek . sory sangat kalau tak ikut expectation or salah ajar ke terkasar sangat ngan budak2 ke . pape je la . sebab memang tak pandai nak layan orang . tapi dah try sehabis baek . hope tak mengecewakan . s0ry lagi kalau ade tersalah kata atau perbuatan . (macam raya pulak) . adehh .. memang harap sangat2 dapat kembali kat pend.khas . bukan sebab ape tapi sebab im already in love with all the budak2 kat situ . heheee . tak dapat la nak amik kursus untuk pend.khas as i plan it before sebab dah dapat sambung kontrak kan . urmm .. semoga semuanya dipermudahkan . alahai sedih rase tinggalkan budak2 . dah la baru nak mula rapat . cehh bajet betul . hehee sayang semua ... lots of love ~~~




*siapkan mental & fizikal untuk hari2 yang mendatang .
Ya Allah kau tabahkan lah hati hamba mu yang lemah ini . 








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...