Wednesday, March 28, 2012

jom jalan !

jalan bukan sebarang jalan ... niat sebenarnye nak didik budak2 untuk berdikari la . katenyer ... hehee nak ajar dorang camne nak beli barang and camne nak beli tiket wayang dan juga popcorn . ehh ? hehee masalah problemnye sekarang ... nak ajar budak beli barang ikut amount duit yang dah dibagi tapi ape cer cikgu2 yang shopping lebey ? hahaa tapi best jugak lahh . pening kepala nak handle budak2 ni cari barang . time tu lahh xtau nak buat ape . penuh barang aku je dalam troli tuh . hahaa takpela . seb baek dapat budak yang sporting2 . eheh senang je nak handle . kuku besi la katekan . untuk pertama kalinya pegi Today's Mall kat Tiram . tak pernah masuk lagi tapi pernah la lalu sebelah shopping complex nih . kami pun sampai memang gila awal lah . bagus jugak lah takde la mase program ade ramai orang kan . lagi la pening nak handle budak lagi . nak cari yang lesap lagi . hahaa seb baek takde ape yang berlaku.

nadir takde . die amik gambar .
dari kiri Jia Jie, Umairah, Afifah, Fatin, Fauzan dan Farid
belakang : kak ikin and me


nampak per0t aku je . haih !


so0 settle shopping kami terus pegi ke tingkat atas untuk sesi (cehh sesi...) beli tiket ngan popcorn . comel je aku tengok budak2 ni terkial2 pegang duit . hah cam tu lah aku dulu masa belom kenal duit . sekarang nih bukan aku yang terkial2 tapi cashier yang terkial2 nak amik duit aku . hahaa arini tengok John Carter (again..) . tapi ni best ade unsur lawak, serius, perang2, lawan2, bom2, pelik2 , ntah pape , hahaaa ape aku nih ? so0 sebenarnye sangat sesuai lah untuk tontonan ramai walaupun ade terselit sedikit keseksian (sikit jer..) tapi seb baek they all pakai tatu . so0 xde la nampak sangat . heheee

so0 far enj0y walaupun ade sedikit masalah yang timbul tadi .
tapi mane dah aku letak tiket . ado0i tak bley nak claim . xpela .. xde rezeki .. huhuuu








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...