Monday, March 26, 2012

Food Complaining Day !

aku tak tahu la ape yang tak kena dengan hari ni . huh ! makanan semua serba tak kena . apada nasib2 ... semua nak merungut ... bukan merungut der tapi customer service kan ... kena la tip top wehh ... kan dibayar .. bukan free2 ... firstly aku nak citer adalah (yang ni memang kegeraman yang terlampau !) pasal sambal . niat murni aku adalah nak beli sambal je kat kedai tu sebab dah beli nasi kat tempat laen . nama kedai perlu dirahsiakan untuk mengelakkan kejadian tak diingini di kemudian hari . meleleh jugak mase aku tengok lauk . tapi dah set kat hati nak beli sambal sahaja . taknak la membazir duit sangat . tapi ! gila bet0l ... memang pada mulanye tenang je aku amik 2 sudu . sikit aje la sambal kot .. banyak2 buat ape kan . siap dah kuar duit lagi . singgit la paling mahal pun . but end up aku kena RM2 !!!! gila tak uo0llss~ sentap gila ! time tu aku memang dah tak terkata ape la . diam je . sampai luar kedai memang abes la aku sumpah seranah sepanjang perjalanan balek ke rumah . dah la jalan kaki . jauh ok kedai tuh . siod gila !



inilah sambal 2 sudu 2 hengget tuh . ciss !

nasi aku beli kat mamak ni walaupun 4 hengget tapi cam nak pecah perot kenyangnye .


ABC cekik darah !

ABC ni memang satu hal betul ! ABC biase je pun . 3 hengget . mangkuk betul lah .. ade ke patut aku tnye la orang yang buat tu mane kacang . dalam gambar ade kacang . selamber je die cakap . 

"ohh kacang dah abes"

ciss ! kalau cakap awal2 bley jugak aku tukar yang lain . aku memang nak makan ABC . takkan lari punye laa .


yang ni pulak Nasi Goreng Ayam . tak pernah lagi aku makan yang macam ni rupenye ..

sekian FoodComplaining daripada insan yang sangat suka makan .
ehek !!







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...