Thursday, March 15, 2012

makanan yang aku tak boleh makan .

baru je settle masak selepas terkejut bila sedar2 je mak ade depan mata . hahaa aku tertido rupanye tadi lepas post kat blog . uhuk ! maap mak . memang dengan sepantas kilat lah aku terus bangun n masak . aku masak memang takdalah walaupun separuh sedar . heheee so0 paprik ayam lah habuan untuk hari ini . sekarang aku tengah fikir balek . ape aje aku buat pagi tadi sebelum aku bamm ! tertido . aku rase aku ngan mak duk packing barang dan amik gambar barang2 yang dah dibeli sebagai record . kot la ade yang missing in action . sebelum tu aku dah soal siasat sekor2 kittens semua behave ke tak sepanjang aku tido pagi tadi . tengok muka masing2 aku macam tak suspect pape . so0 sekarang aku nak check balek barang2 . nak tunjuk lah ape benda merepek dan interesting and also wajib beli setiap kali aku pegi pantai timur . hahaa memang kebiasaanye takde bende lain lahh . memang itu yang personally akan aku beli . baek lah .. antaranya  ....
sila skroll ke bawah 


ntah brape kilo mak beli . sedap .

ini adalah favorite aku . hehee

favorite jugak . mula suka lepas Zie housemate mase praktikal bawak dari umah die .

aku tak suka ni . tapi aku beli sebab ini adalah antara favorite abah .

all time favorite tapi mak beli yang besar lak . aku nak yang kecik . walau macam mane pun aku tetap takleh makan .

ini pun tak boleh . hurmm tengok saje.

semua bukan aku punye kecuali oat krunch ! heheee ini barang special untuk atok blah abah . selalu aku nampak dalam peti ais so0 decide beli la sket untuk die . tambah stok .

ini luar bidang kuasa aku . mungkin masa beli keropok lekor . tak sedar .

ini buah aku memang tak makan . beli untuk ape pun tak tau .

satu sira dan satu suci . hahaa puas makan . tapi aku memang tak suka yang sira . so0 melantak yang biase saje .

beli banyak untuk hasmi, hani n yuyun but end up semua kena bawak balek umah la . huhuu




semua benda diatas aku tak boleh makan . tapi aku tak boleh makan sebab aku demam je . takot jadi makin teruk . huhuuu sedeh !


ni lah hasil paprik aku dalam keadaan separuh sedar . cun ! yang ni memang bedal je . hahaa














No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...