Saturday, March 10, 2012

dah lama menyirap dengan CEPAT !

seperti biase la setiap kali nak balek aku memang akan amik tiket dari bas CepatSedia . sebab tu je yang ade ke tangkak (atau mungkin aku tak perasan bas laen). dan seperti biase jugak lah memang xpenah sampai cepat pun . aku pun tak tau la ape masalah bas tuh . tadi agak boleh dimaafkan la sebab hujan but then sepanjang highway relax je kering kontang . rasenye bas tu gerak 60km/jam kot . takpun 30km/jam . cess .. macam bercinta nak naek bas balek . fuhh~  kecoh sangat ke aku nih ?? ok sila bayangkan eh . jangan pejam mata nanti tak bley baca ape aku taip nih . hahaa . okeh3 korang bayangkan bertolak dari JB kul 4.30pm (elok dah punctual tak macam selalu) then sampai ke Muar dlm kul 7.30pm kalau tak silap . sampai SungaiMati dalam kul 8.00pm . gila tak . huh ! yang jem tuh kat area bukit pasir aje pun . time tu paham la sebab hujan . seb baek aku turun sungai mati . kalau ke tangkak acane pulak agaknye eh ? ado0ii prob la balek ari sabtu . klau jumaat betul dah 4.30 tu straight tros sampai ke tangkak . 

aku geram sangat sampai dah tak tau nak taip ape dah (pasal entry ni aje la . hahaa). aku siap makan dalam bas tu kot . bapak lapar gila da la lama then ujan pulak kan .. fuhh siyes memang menyirap lah . seb baek la sampai kat SungaiMati tu ade ajie nak jemput. kalau tak memang entah la jalan kaki kot balek . mane ade bas awam dah . hahaa kalau ade pun aku tak penah lagi nek bas awam malam2 . so0 duk tunggu die sempat jugak lah kena hujan . hehee duk menapak dari SKAbdullah tuh (driver turunkan kat situ) . bila ajie sampai aku nak cari makanan lapar weh . hahaa macam mak tak masak kan . tringin nak belanja makan . so0 kebetulan ajie nak pegi bukit aku ikut aje la . hehee dapat lah favorite all time aku yang dah lama aku tak ngap !! SATAY !!!!!

sampai umah memang la lepak .. fuhh lega dapat jumpa semua orang dan sekalian penghuni rumah setelah menempuh perjalanan yang sangat2 la panjang . bley sampai TanjungMalim. besar dah budak2 semua . sihat2 belaka . aku rase macam rumah aku kecik betul sekarang nih macam dah tak muat . hahaa
Sekian .







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...