Wednesday, March 14, 2012

salah timing ?

puas jugak pegi wakaf che yeh nih . nnak dekat serat jugak lah aku abes untuk 'diri sendiri' . hahaa cakap pasal orang lain nanti bunyi cam mengungkit pulak . tadi sebelum pegi pun aku dah berabeh duit jugak menunggu orang2 yang dikatekan sangat lah punctual . #tangandidadamatatengokatas bajet sangat kan . brape kali dah ni die jugak  yang lambat . kteorg cam biase la kena marah ngan abah lagi suh cepat2 . bagus jugak ikut cakap abah dapat beli shawl baru . dua lagi aku beli . hahaa yang tak tahan nye warna pink . bajet macam nak pakai untuk puteri islam lah kan . tapi teringat lak masa perhimpunan aritu PK Koko dah cakap pakai tu biar nampak macam uniform puteri islam . hehee sebab ade yang aku nampak pakai macam nak pegi mesyuarat puteri umno . hehee kalau kat sekolah, bergaya sangat pun tak best . so0 bila dah beli baru aku terpikir pasal tuh . no prob esok pagi bley pakai . cam match dengan t-shirt aku . hahaa sempat~

tak jadi nak jumpa hani . takde transport katenyer .. takpelah memang die takde transport sendiri . lagipun final vanila cokelat . aku dah agak memang takde sape nak kuar . mak aku tadi pun kate nak tengok . tapi aku berjaya yakin kan beliau untuk tengok kat tonton.my aje . ehh3 dah berjalan tempat orang takkan nak duk bilik je tengok tv . tak berbaloi lah . aku yang demam ni pun redah je berjalan tanpa fikirkan kemudian hari . hahaa gagah dan gigih la aku . nak buat camne . sape tak sedeh tak dapat jumpa sesape kan . jauh aku datang . untuk datang lagi memang makan masa la . ntah brape tahun lagi . tunggu aku pulih dulu trauma 12jam dalam bas . urghhh~ bas lembap ! aku mengejar makan je kat wakaf che yeh ni . lapar der sehari suntuk tak jumpa nasi . 


perot dah kenyang . nak jalan pun sempot . seb baek selamat sampai bilik . mandi ppun sudah . salin jersi baru pun sudah . hahaa okay jom tengok vanila cokelat ! mak abah dah selamat tido pulak . tadi excited sangat nak tengok . penat sangat kot .. takpe lah . ehek bestnya internet dihujung jari . enjois~ teheee






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...