Monday, March 26, 2012

dekat tapi jauh ..

dah tinggal seminggu lagi baru la dapat jumpa muka2 kakak2 yang aku rindu selama nih . rindu wehh dulu masa belajar (bunyi macam dah sepuluh tahun grad !) selalu jumpa muka2 nih . hampir setiap hari . jatuh bangun pasang surut . tetibe je sem 8 semua terpisah dan sangat jarang jumpa . then mase grad ade jumpa kejap tu pun tak semua . xde lepak2 (mungkin aku yang tak join) . walaupun aku rase macam aku ni takde la rapat macam dorang rapat antara dorang tapi aku sayang semua . yang paling penting aku sayang semua kawan2 aku tak kira sape dorang perangai dorang or even the way of life dorang . korang bukan sesape tanpa kawan dan kawan2 lah yang sebenarnye mencorak kan sape diri korang . so0 choose the right person to be friend with or if u find they have some sort of bad quality just judge them based on their only good quality and there u have what we call FRIEND because no one is perfect  . terima je mereka seadanya macam mana mereka terima kita sebagai kawan ... 

tak semua ada tapi ok lah daripada takde langsung .

i just  my friend so much! no words to be describe . i really appreciated who ever want to be friend with me or even speak to me . (sound desperate ! hahaa) . bila lahh dapat jumpa lagi macam ni .. huhuu walaupun kejap tapi berbal0i2 .. yelah kita ni dekat tapi macam jauh ... (lagu la kononnye - dekat tapi jauh) dapat tengok depan mata semua sihat walafiat even ada yang makin kurus or aku yang makin besar then rase semua orang makin kurus . hahaa put on some weight kakak2 . risau aku tengok . 


agak panjang duration citer ini ye .

disebabkan kuar kul 5.30 tak banyak yang dapat buat . huhuu tengok movie je la .. takde banyak citer yang best pun . seb baek lom tengok TheHungerGames . trailer macam best . sekali tengok .. uhuk ! 2 jam lebey okay ... masuk lambat sket sebab berdepan dengan pekerja sebuah restoran makanan segera yang (maaf cakap) sangat lembap ! aku ingat la hebat citer nih . upenye 1jam pertama memang sangat boring duk tunjuk perjalanan dorang nak enter HungerGame tuh . seb baek la 1 jam yang selepas tu kira ok la jugak cuma takde la tunjuk sangat keperitan HungerGame yang digembar gemburkan dalam 1 jam pertama tu . yang sangat obvious dalam HungerGame ni adalah memang akan mati . then ending nye alamak .. apakah ................. 

even balek dah tengah malam menginjak ke pagi heheeee tak rasa penat langsung walaupun es0k pagi ni sekolah . hahaa buktinye . aku sempat lagi nak post entry nih . great moment . hope lasts forever !





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...