Thursday, March 15, 2012

sampai jua akhirnya ..

baru je sampai (takdela baru sangat) and all the kittens are busy checking up all the stuff like they never seen it bef0re . punye lah jakun sampai aku rase kenapa la umah aku sangat kecik sekarang nih . bahagia je aku tengok . lama kot tak jumpa kte0rg . lama ke ? hahaa memang aku rindu sangat dengan rumah disebabkan banyak keterkilanan (perkataan baru dalam kamus hidup aku) yang berlaku . yang agak kelakar tadi dan sebenarnya setiap kali la kan . urmmm .. everyone seems doesn't believe when they look at our bunch of stuff . gila banyak okay . maap2 barang untuk 5 orang ok . munasabah la kalau banyak . betol x ?  siap ade yang duk usha2 kot2 kami ada ter ambik barang orang lain . aku rase kalau lepa sikit je tadi ade barang aku yang tetibe ilang . ehek biase lahh tu .. nak buat macam mane kan . syukur lah rezeki datang sekelepuk betul2 before cuti . dapatlah kami shopping like others . kalau tak aku rase memang bukan beribu bajet yang keluar tapi beribu gambar aje la . eheh ! 

ini hanyalah sebahagian . (ade sesuatu dibelakang . hihiiiii~)


disebabkan kami pada mulanya hanya naik motor aku pun konpius urmm cane eh nak bawak balek umah . kebiasaannye akan suruh bas berhenti depan umah . but then macam langsung takde selera nak mintak tolong orang buat macam tuh . seb baek lah ade yang sanggup tolong hantar kan barang2 sampai umah walaupun time tuh memang dah dekat kul 5 pagi . thank you very much !!!!!!!!!!! jasamu dikenang . so0 sekarang ni dah pening mane mau letak semua barang . tak0t tinggal tid0 kucing2 ni pulak buat kenduri . hahaa tapi aku rase perlu pikir pasal diri sendiri k0t . dah macam nak pecah kepala nih . errr ... lepak dulu stabilkan keadaan nanti baru masuk tido . kalau terus tido mau tak bangun2 nih . hehee mak abah dah settle tido tu lepas Subuh . 


ok nanti lepas puas rehat sambung citer lagi ... 
(bajet citer ngan sape tah ... perasan ! hahaa)












No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...