Saturday, March 3, 2012

unggun api. ehh ?

ehem3 .. maka malam ni bercamping la kami di TJJ2 yang tercinta nih .. huhuu baru dapat tugas petang tadi sebelum balek . hadap je la . malam ni pun xde nak buat ape . seb baek l0m plan nak pegi jepun or korea (bajet gilew~ #anuarhadi!) malam ni ade bola la weii .. tak dapat lak nak tengok . uhh2 ! datang dah la kul 9 bajet rajin gila . seb baek takde doggie2 yang setia menunggu kat tepi jalan . hurmm dorang ade pagi2 je kot . selamat kami sampai tengok sekolah apesal sepi jer . kat blok C rupenye . hurmm bape kerat je pown . aku ingat ramai la sangat . perempuan  ade 5 orang je . klau aku dah tak join dah .. yang lain lelaki kot . mengagak la budak2 nih ... sila behave sket eh . seb abek bai ngan leni tak ikut kalau tak sorang jaga satu budak . hahaa apesal nasib malam nih . tah tido kat mane la . taknak aku tido kat khemah . semoga semuanya selamat dan baek2 aje hendaknye .. hahaa . ehek !




tak banyak gambar bley masuk sebab hampir semua gambar ade girls yang tak 'tutup habis' . so0 xnk aku menjawab ngan bapak die . o0ppss ...

sudahnye nanti dalam ni lah .. nauzubillah ...

seb baek masa tido el0k je takde pape yang kacau sebab dah banyak sangat aku dengar citer . ehek lumrah lah kan sekolah haruslah ade benda2 tersebut . uhuk ! faham2 aje lahh . toksah tanya2 . hahaa


--> rindu kenangan camp kat sungai samak (if im not mistaken larh ..) nak lagik !!!






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...