Thursday, March 15, 2012

rising up !!

tido kejap je beb . bangun2 tengok askar dah ilang . g latihan ape tah . katenyer .... so0 bagus lah . hahaa . askar kecik still bel0m sedar sepenuhnya . aku pun bangun la sian mak sendiri takde geng . abah dah pegi melayan pokok kelapa sawit . rasenye lahh aku pun kurang ingat . kepala  lom stabil kan . jujur sekarang memang langsung tak larat nak buat pape . tapi ku gagahkan jua . on9 kan cuma guna jari n bukak mata aje . tak perlu bergerak sangat . hahaa perjalanan yang lama sangat buat aku lemah beb . cheesdale ! pegi balek JB yang 2 jam lebih pun bley buat aku rase nak pengsan ni kan pulak pegi pantai timur yang macam never ending journey aje . uhuk ! memang sah aku demam nih . baru je bedal 100plus sebotol besar . sejak semalam memang dah berbotol2 lahh . ok kejap . then nanti tetibe rase langsung tak bley bangun . kejap lagi mak nak pegi umah atok antar semua barang yang dirasekan cukup untuk ber caring2 ngan atok aku . hahaa mende tah aku merepek nih . da siap tinggalkan barang untuk aku masak . tapi kepala dah sangat berat nih . baru bape jam sedar . urmm .. ni pun tah brape lama bley tahan . ehek macam g oversea pulak . kecoh !!!!

ok motif post kali ni hanya nak bagitau yang aku demam . itu sahaja .





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...