Saturday, May 5, 2012

rabak mata nak citer ..

kes nye menyambut bday bride to be la ... hahaa one of my lovely friend nih . hehee bday gurl katenye ... layankan aje . smlm geng . arini bff . ehh ? same je . hahaa tak boleh pilih so aku pegi dua2 . kesahnye nak kuar makan sambut bday die . ape yang membuatkan mata aku terbeliak dan perasaan teruja membuak2 nak pegi adelah ayat nani nak beli kek . hahaaa . memang menangkap lah !! jarang aku siap awal nih . barang semua pun dah packing sebab ingat nak bawak teros pegi umah nani . senang kan . iyelah .. almaklum naik inspira ... hehee  besar kete apis .. untung dapat naik . kete achik pun comel jugak ... hihii 

TAPI .......... tetibe ujan lebat turun la pulak ... ehh bukan aku merungut cuma tak dapat la nak bawak terus  la barang2 semua angkut dalam kete apis sebab ujan yang sangat2 lebat . memang tak boleh nak redah . aku pun dah basah . padahal brape langkah aje . so pegi ngan barang nak bawak pegi umah azie je la ... memang terbaik .. ujan2 pegi makan steambot . dah betul da tu kan . berbaloi . rm18 . makan sampai pecah per0t . silapnye aku kenyang pulak . hahaa kalau lapar+seluar tak ketat memang dah cun la . mkn x sudah . lepas makan pegi pusat latihan nyanyian lak . melalak lah kte0rg time2 ujan petir guruh berdentum tuh . pagi2 buta lak . ado0ii lahh ... memang serius nak terburai perot rasenye . hahaa layankan aje la .. lama tak lepak sama . nak balek tu singgah kat mamak masam . pekena limau suam aka air suam+limau recycle . 'sedap gila' . memang gila dibuatnye !

gambar amik dari fb epul .



unni2 + oppa2 .. nnt kte kuar macam ni lagi eh ....
insyaAllah kalau duk dekat2 lagi .. amin .....




sekian ....








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...