Sunday, May 6, 2012

ricky .. mati !

kesahnye semalam aku ade kat KL ... sekarang dah kat JB balek ar . jarangkan dapat cuti ari sabtu . so cabut lahh kemane2 yang patut .  bajet nak balek kampung lah . memang lari bajet ah . mak abah bley pulak ade jemputan kawen jauh2 kan sabtu ngan ahad . so0 kalau aku balek pun macam orang bodoh je la kat umah . mak abah pun takde kat umah so ape nikmatnye balek ?? maka didorong oleh kata hati yang nekad . sangat nekad ok ! tah camne tetibe jumaat petang tu aku bley lak terpikir nak pegi KL kan . giler ah . hahaa seb baek cepat . klau tak aku rase azie mesti dah beli tiket nak balek kampung . huhuuu maka tak dapat lah aku nak berjalan2 . hahaa seb baek die tak jadi balek (sebab aku kot . hahaa) maka aku proceed la dengan rancangan tanpa berfikir panjang aku tuh . sebenarnya aku dah terpikir nak mengadu nasib kat azie sejak lappy aku ni  buat hal . huhuuu sambil2 tu bley berjalan2 kan .. tapi plan asal aku nak pegi jumaat lepas skola . takde la membazir sabtu aku kat jalan kan . tapi member ajak sambut birthday one of our friend nih yang merupakan bride to be . eheh ! mane bley tolak beb . so0 aku pun pikir dah betul lah aku bermalam kat umah ain so jimat jugak duit teksi . bley guna untuk makan n stuf .

tapi disebabkan balek lambat sangat dalam kul 3.30pg kot baru sampai umah maka semua orang pun tido dengan sangat lena ... hahaa takpelah kesian lak kat ain . aku nek teksi je la . lagipun dah dekat . maka kesah sedih bermula disini . taknak cakap banyak . nanti aku mencarut . so dipendekkan cerita . pengalaman seumur hidup aku perjalanan dari bustand larkin ke tol kempas nak masuk ke highway mengambil masa 1 jam setengah . sekian . 'naseb baek lah ' driver tu drive dengan sangat laju maka perjalanan dari Jb ke Kl hanya mengambil masa 3 jam sahaja . aku memang dah gelisah takut sampai lewat sangat rase membazir masa la kan . tak dapat jalan lama2 . yang penting selamat sampai . selamat aku jumpa azie . die jemput kat TBS . heheee teruja rasenye . tak penah lagi naek motor kat KL . mengucap aje lah . aku kan penakut sket bab2 naek motor nih .

ok lah dapat jalan2 kat jalan TAR yang dah lama aku tinggal tuh . shopping2 sket . then sebelum balek tengok cter BeraniPunyaBudak yang tah pape tuh ... urghhh~ seb baek la movie2 laen lambat nak start . grab je ape yg dah nak start masa mula2 sampai MidValley tuh . taknak balek malam sangat . ingatkan ok la sebab filem aflin shauki kan . tapi ... ntah la ... korang nilai la sendiri . yang aku ingat hanyalah Ricky, mati ! hahaa uhuk ! yang paling kelakar otw pegi Mid tuh bley pulak termasuk dalam perarakan sempena HariWesak . hahaa lawak betul lah .. seb baek dapat kuar kalau tak tah kat mane penghujungnya . hebat azie celok mencelok . kalau aku tu dah park je motor kat tepi tunggu sampai habis baru blah .


view dari tingkat 14 . 

kehebatan TBS ... Gate 10 sedia untuk berlepas . hahaa





sekian lah kenangan hujung minggu aku . huhuuu aku akan ingat yang manis2 aje . thanks azie sebab bagi stay kat umah kejap.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...