Tuesday, May 8, 2012

hanya kerana Mr. M ..

ye betul .. hanya kerana Morrison (Mr. M) .. banyak benda yang terjadi hari ni ... tah mana datang idea aku nak pinjam gitar adik aku (yang sebenarnye aku nak beli tapi lari bajet .) tetibe je come up with the idea . sebab dari hari pertama aku masuk budak2 suh join persembahan untuk hari guru . aku prepare je la in case kena . hahaa takde benda lain yang aku tau buat . tapi mintak2 la tak kena buat pape . so0 disebabkan gitar kau tinggal kat umah . kalau bawak pun bunyi dah ke laut . maklumlah dah berabad ... hurmm tak kusangka perbelanjaan Mr. M ke sini adalah sama dengan harga nya . hahaa aku kan baek ... semua aku belanja . sekali sekala beb . ikhlaskan hati aje lah ... 



hasrat aku yang terpendam lama nak makan Domino's aku gantikan dengan Pizza je la ... jadi la kan .. dari takde . memang untung sape nak temankan aku saat2 aku teringinkan sesuatu . hahaa lepas tu yang memang aku rase tak boleh blah betol . errr sampai sekarang terngiang2 lagi kat telinga ni haa ..

" maaf ye .. kalau dah take away tak boleh makan kat sini "


selama aku kenal SR nih ... xpenah lagi kena halau (walaupun dengan cara yang sangat sopan) . ntah ape silapnye . nasib baik die cakap boss die ade . aku taknak la nanti die kena marah or aku yang kena blacklist . kalau takde bos die memang aku akan cakap je ... maaf mungkin aku kuno sangat kot kalau dah take away tak boleh makan kat dalam kedai . atau selama ni outlet lain yang kuno . hahaa tah la .

" ok kalau macam tu tolong keluarkan kek dalam kotak ni letak dalam pinggan eh . hidangkan . saya nak makan kat sini "

gambar aku amik dari google . okay memang nampak menyelerakan dalam pinggan berbanding kotak kertas .


mujur lah memang aku dah teringin sangat chocolate indulgence . lagipun next week bday adik aku .. aku belikan lah die sepotong  strawberry chocolate kononnye in advance la . ok2 pasni aku akan lebih tegas untuk buat keputusan samada nak take away or nak makan kat tempat tu terus . bukan kat SR je tapi kat semua tempat yang lain . huh ! ehh ? tapi nak hadap tempat tu lagi ke .. errr mungkin tidak lah . dengan harga yang dah naik dan juga potongan yang makin slim mungkin tidak kot kecuali ada orang belanja . 

tapi disebabkan tak lepak dalam SR tu .......... benda laen yang aku layan !




yeah !!! akhirnya ade jugak orang nak temankan aku tengok battleship . tensyen weh tengok kat laptop je . hahaa kan aku dah cakap untung temankan aku time aku teringin sesuatu . memang semua aku payung ! hihiii ade duit boleh la ... klau takde duit aku pun duk diam2 aje . puas hati aku ... lalalaaa~ aku rase ini lah yang paling berbaloi2 . tak kesah yang yang tadi2 semua tuh . ini yang paling penting !

cukup untuk hari ni .. masa untuk tido pulak ... huhuuu




sekian .










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...