Wednesday, June 13, 2012

jin tendang ?

ohh plzz .... jin tendang la sangat . come to think about it agak jin tendang jugak lahh .. hahaa tapi takpe la . hopely xda masalah sangat . hurmm tempat2 yang bajet selamat pun tak pasal2 rumah kena pecah masuk . apelah malang . nasib baek takde jadi pape . amik barang je . itu pun orang lain punya . sedih la . celaka betul orang yang buat keje macam ni . tak kenal haram halal macam tu la jadinya . aku pindah ni pun bukan sebab hal tu . kebetulan je . lagipun memang dah takde transport untuk pegi sekolah . takkan aku nak duk bayar teksi tiap2 hari . anak tokey balak pun silap2 hari bulan mak bapak die tak ngaku anak . so dengan berat hati dan sadisnya aku pun nomad la ke rumah baru yang dikatakan tempat jin tendang tuh . xdelah sangat kot .. ade banyak deretan kedai . dekat pun dekat dengan sekolah . apedehal .. cuma kalau berjalan tu memang agak berkuah berpeluh jugak lah ketiak . 

lepak je ahad lepas aku duk pindah barang pegi rumah baru . tengok2 mak aih banyak gila barang . padahal masa datang sini dulu ade 2 beg besar je . kira harta dah bertambah la tu . hahaa . yang kelakar tu (bagi aku la) apasal tetibe bley terpikir nak balik naik van ? phew~~ tutup mata je bayar untuk van tu . padahal punya la menapak ke Tangkak beli tiket bas dengan azie . siap dapat ABC spesial lagi ade extra lebah . hahaa kira bawak je la barang2 yang tak dapat diangkut masa naik bas . mujur la takde peti ais lebih kalau tak memang haruslah aku angkut sekali . baru lena tidur ade peti ais . eh ? malang la rumah baru ade dua bilik je . kalau tak memang dengan perabot2 sekali aku bawak . settle lengkap hidup . senang lenang nyaman . tidur malam pun kat sofa . tak layan aku katil2 ni . takde nikmat beb . tapi pape pun aku tetap sedih dan berbelah bagi . harus ke aku bayar sama rata secara adil dan saksama sedangkan ... APTB !

rasa macam esok nak beli satu ikat batu bata . buat dinding . jadi biilik aku . then haramkan tuan rumah masuk . settle masalah . bhahahaa~



bila dengan housemate baru ni aku rindu dengan Bai ... rindu sangat dengan bebelan die .. hehee 



(takde gambar yang boleh bayangkan perasaan aku sekarang)






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...