Saturday, June 30, 2012

jom sesak .

setelah sekian lama tak menyibuk kat mana2 event ... arini terbuka hati untuk pegi satu event tahunan yang jarang2 sekali aku join . hahaa kecoh ! karnival JomHeboh la . ape lagi . dah kebetulan ade orang jauh yang tak balek minggu ni so aku , die ngn sorang lagi pegi la ke sana dengan harapan dapat bawak balik 'jajan' yang banyak . yelah . time2 ni haruslah murah kan . disebabkan aku tak berapa nak suka 'jajan' maka aim aku memang lain sikit . dan sebagai langkah keselamatan aku memang tak bawak banyak cash . eheee~ wani lah pembeli yang terhebat sekali sampai tak cukup tangan nak bawak barang . pehh . aku duk jalan2 ni mata aku memang tak berapa nak bernafsu kat 'jajan'2 dan snek2 . phew~ nasib baik . tetibe cam dah habis round (haa?dah abis?) terjumpa booth uniliver .. tak sure la luck ke ape . tapi aku tengok dorang suruh bayar rm2 sahaja . urmm ade barang yang aku nak so takpelah why not kan . aku pun belom beli pape . sekali bayar tu dia bagi la beg kecik . ku pikirkan boleh pilih ape barang mau . sekali dorang masukkan semua barang yang ade kat situ . rezeki ke ? alhamdulillah .. hahaa tak sangka pulak . so bila dah nampak macam tu . ko ingat kteorg akan biarkan aje ke ? haruslah tidak ...... pegi la 2nd round . then 3rd round . urmm... kali keempat mungkin . ahh aku pun tak berapa nak ingat sebenarnye dah berapa kali . yang pasti aku amik 2 beg je . errrr .. mungkin barang2 tu bley dapat murah sebab dah nak expired , sampel , dan sebab yang lain aku tak dapat nak fikir lah . 




keadaan memang kelihatan sedikit gelap disebabkan mendung tebal tunggu masa nak hujan je .

spray deodorant + syampu sunsilk + perapi sunsilk + sabun comfort + mandian lux + fair&lovely = RM2

white coffee + kopi O + 2 cup maggi + pinggan kecik + beg = RM16

Bliss 2 botol besar + 2 botol kecik = RM10
ni je yang kteorg beli .


memang best berjalan . seriously BERJALAN ........... hahaa parking penuh kan . so parking jauh la . sebenarnye ade je parking kat area tu tapi sebab takut berharap pada yang tak pasti kan . so amik langkah selamat parking je jauh2 . yang lawak tu dengan confident tak bawak kupon parking . hahaa park2 je tengok2 kete2 sebelah dah dapat surat cinta . eheh . so dengan poyonye kteorang pun park dekat kedai makan . huhuuu . selamber blah macam tu je la kan . then jalan tu memang bercinta la . tapi standard la kan . takkan nak park depan gerai . yang best tu dah puas beli barang mak aih bley lak gerimis . seb baik gerimis . kalau hujan lebat haa sape nak jawab . menangis je ler nak menapak balik ke kereta . ahahaa . pape pun . pengalaman2 .........







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...