Saturday, December 15, 2012

Boleh Bah Kalau Kau ~ 2nd day

okay day 2 ... tentatif hari kedua adalah di pulau . yeay ! seriously jangan kecik hati . aku memang tak suka mandi di khalayak ramai . ehek . lebih2 lagi di pantai . dan apa2 jenis taman tema air . sungai ok . tapi tengok keadaan jugak lah . takdela aku pakai redah je . orang kate Sabah ni banyak pulau cantik2 .. takdelah pegi semua ... tu nanti dah jadi rnacangan jelajah pulau 13 episod pulak . so0 dapat pegi 2 pulau je . untuk aku yang nature lover ni memang sesuai sangat lah pegi kat pantai2 hutan belantara dan sewaktu dengannya . mujur lah kami bertolak 6.30am which is lebih kurang 7.30am di semenanjung . cuasa sangat awesome .best gler naik bot untuk ke pulau tuh ... best sangat !!!


maka bot2 pun parking lahh
bukan sebab feeling retis tapi silau~~~~

diatas bot dengan aku yang nampak sangat lah comel . muehehee~

the view of Sapi Island . sebelah kanan gambar tu jiran Pulau Sapi . eheh

aku sebagai penjaga beg dan pengcapture gambar yang berjaya . 

this is the view of Manukan Island .
 to be honest aku tak rasa rugi apa sebab aku pun menikmati keindahan ciptaan Allah dengan cara aku sendiri . Subhanallah cantik sangat pemandangan . aku rase macam taknak balik . tapi nak buat macam mana . dah nak naik sekolah ... (uhuk !) hahaa

mereka dengan muka puas bermandi manda . aku pula tetap gelap walaupun tak menyentuh sikit pun air laut . eheh

so0 after Manukan Island we heading back to the land and get ready to climb up high . yeay ! 

vila .
so0 as the villa shown above itulah tempat kami stay for a night . eheh . the view dari villa tersebut sangat2 la cantik . malam berBBQ dan bertiduran lahh kami ...











No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...