Monday, August 18, 2014

KemBinaNegara GunungPulai

macam biase la bila nervous menguasai diri.memang tak lena tido selagi tak hantar budak2 ni.thanks to my beloved bestfriend sebab akhirnya calonkan aku juga untuk pegi hantar budak2 ke kem. memang time2 ni aku perlu sangat untuk memecut kat atas jalan. cuma harap2 tak kena saman lagi la.eheh. pagi2 lagi (takde la pagi sangat sebenarnya hahahaa) aku tengok elok je empat2 anak dara tu duk tunggu kat kantin. dah tulis nama semua..load barang dalam kete and ready to go. tapi baru sedar...arini bawak budak2 perempuan...BUDAK lagi...so memang krik krik je la sepanjang jalan. hahahaa takleh nak pecut bawak anak orang..so gila behave aku bawak. 

selalunya dari tol ulu tiram ke senai u rase macam kejap je tak sampai 15 minit. tapi arini setengah jam okayyy... aku bangga dengan diri sendiri. papepun alhamdulillah sangat senang nak cari tempatnya cuma memang agak adventure laa.. tinggi kot jalan dia.... masuk dalam kampung tu macam ye tak ye jer ade kem dalam tu siap tanya orang sebab nak sedapkan hati. sebelum tu dah nampak ada kereta cikgu dari sekolah lain dah keluar balik ke jalan besar. so aku ingat dah salah jalan. kereta yang awal2 ada kat depan tadi pun terlajak pegi kem kaizen. tapi berkat darjah keyakinan yang tinggi aku gigihkan jua. hasilnya aku yang kedua sampai. tepat 8.30pagi. pendaftaran pun tak buka lagi... hahahahaa

nyamannya lah kat sana. teringat masa kat perak dulu.. fuhhh kehijauan sangat lah fefeling nature lover.. harap sihat dan selamat lah budak2 tu semua kat sana. risau jugak anak2 dara ni. settle daftar budak2 ..tengok dorang sampai hilang dari pandangan..aiceh macam antar anak masuk u pulak...hahahaa aku pun blah je la... takkan nak tunggu pulak. bukan boleh jumpa jodoh kat situ. hahaa




dengan penuh kesal 9.30pagi aku dah sampai semula kat ulu tiram...pheww aku terbang atas angin ke ape tadi?? sampai2 rumah je terus bakar sunkist bars tadi tu.. so kembali kepada realiti.. pulun menanda sang PT3.

sekian.
















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...