Friday, June 2, 2017

Hati rapuh

kau ingat aku kuat ke nak hadapi semua ni?
setiap kali CintaHati mesej aku cuma harap mesej tu tak berhenti disitu..
kau ingat aku kuat ke nak buat tak tahu?
kau ingat aku kuat ke nak tengok je?
aku dah unfollow semua media sosial..
supaya takda muncul lagi kat depan mata..
setiap kali orang like orang komen..rasa sakitnya hati..
sakitnya hati bila tak dapat CintaHati..
sakitnya bila CintaHati bersama orang lain..
tapi aku tak tunjuk semua tu..
aku simpan sorang2..
aku diam sorang2..
aku tak meroyan.
aku cuma mampu berdoa dari kejauhan yang rasanya cukup jauh ni..

Ya Allah andai dia tak jumpa kebahagiaan dia dengan orang yang lain tu..
dekatkanlah dia dengan aku.
bukakanlah pintu hati dia untuk aku.
aku ada disini menunggu dia..
yang sayang tak pernah kurang ni..
yang cinta semakin bertambah ni..
cinta manusia aku hanya untuk dia..
tak pernah tak sayang.
Aku cinta dia Ya Allah..
aku cinta CintaHati aku..
permudahkanlah Ya Allah..
amin..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...