Sunday, July 11, 2010

akaun yg bakal susut kembali...aku yg clumsy...jiwa sedikit tenang...

hari ni duit pt da masuk . so0 pg2 bgun aku rase cm bahagia lebey jerk . hahahaa . walaupun aku tau xlame bnde 2 ade dlm akaun . salah sape??? aku ler . sape lg . td kuar sket je la..(err sket ker..?) (-_-') .  sikit k0t . mcm2 aku beli . sian kt member kne ikut kemane2 aku mmbazir duit . heheee . aku tgk die pn x pasal2 beli byk brg . tp xde la byk sgt cm aku . aku da cm nk wat jamuan je tau . ntah ape la aku beli smpai x menang tngn nk pegang . tu aku xguna list . bkn x list la tp list tertinggal kt umh . tp at least hampir sume bnde aku dpt ingat . bangga ngn diri sndri . hehehee . dr brg dapur . bnde2 tuk mandi n sewaktu dgnnye . yg penting aku beli beg tuk gitar . yeah!!!!!!!!!! but unf0rtunately besar sket dr yg sepatutnye . mane la aku tau bnde 2 ade saiz . ptut la harga x same . padahal ade gitar aku sme kt tmpt 2 . aku cm da try tp....heheee xnk lak sentuh brg kt situ lelame . jahanam kang aku jgk yg putih mata kne bay0r . so0 aku kunun2 je la beli ikut instinct . ptut aku beli yg kecik sket td . xpela len kali klau pegi lg n saiz 2 ade lg aku akan beli jgk . yg da beli ni aku sedekah la jadik bday present kt adik aku yg cam hampeh jgk suh aku ikut instinct . jmpe die nnt mmg aku sekeh je la kepala die .so0 seperti biase kt sni pasar mlm adalah pd ari sbtu iaitu hari ni la yg sgt kebetulan hari dimana duit pn msuk . (sume pn kebetulan ek) . dpt beli rangka ayam . yeyeeyeyeee~ . tp tau fu fa aku sudah lupa mau beli la . mlepas . xbley tahan rasenye aku tgk manggis2 cm memanggil2 suh aku beli . pergh xnk telan air liur lak kn . but i end up buy apple dat n0t even in da list . sbb c0mel k0t . hahaaa


pape pn . arini mmg gler clumsy ar . kusut gler . even hampir sume brg aku dpt ingat . bnde paling penting aku bley tercicir . s0wy 2 my h0usemate . i l0st ur umbrella . im really2 s0ry . nnt blei lain eyh . myb sbb x menang tangan k0t . aku rase tercicir kt farmasi td . 0rg kt situ pn xnk si0d lak kn . lngsung xde tanggungjawab sivik langsung . da tau pelanggan d0rg ade tertinggal smthng bagi la balek . kt cashier je p0wn . mustahil x nampak . mmg la aku ni cuai tp d0rg 2 sesedap je telan . cessss . utk mengelakkan pape yg x diingini berlaku aku dgn slamber hebatnye pegi balek pekan nek teksi . hahahaaa . jarang2 aku amalkan tuh . tp xnk leceh punye pasal la . aduss . tp aku still trase psl payung 2 la . menyesal x bwk payung yg lipat td . dah la purple . sayang bt0l . nnt i cari yg bru yer h0usemate ku . 

tp kn disebalik kekusutan 2 . aku kuar2 teksi je tgk kedai mkn bwh ni da bkk . huhuuu . aku mngumpulkn segala keberanian yg ade dgn brg penuh kt tangan tuk tnye Bro yg ngah susun meja 2 ade x yg tau men gitar . so0 die ngn c0nfident nye ckp die pndai men . siap bersumpah lg . aku pn yg cm desperate nk tune gitar nih (maklum la beginner kn so0 jahil sket pasal bnde nih) . aku p0wn naek la humban sume brg amik gitar then turun balek kasi gitar aku kt die . nmpk cm expert . stelah die g0dek2, g0reng2 . aku dapati Br0 2 InsyaAllah la mmg pndai maen . sbb mse die tune 2 xde satu string pn yg putus . hahaaaa . bukti kukuh . so0 dgn semput2 penat aku setia tggu sblh die . bkn sbb x caye . tp nk naek trun tu x kuasa la aku . so0 ble da settle tersengih la aku . huhuuu . pasni ble xde org kt umh bley ar aku maen . yeah!!


sblm aku start perjalanan yg sgt memenatkn arini . aku g terapi minda dlu . huhuuu . walaupun kt tmpt yg x sbrape tp aku puas . walaupun kne tggu dlm mse yg agak lme . bau yg sgt2 menyelerakan . serta persekitaran yg x brape sihat sbnrnye aku gagahkn jua . dah smpai xkn nk balek plak kn . thanks member sbb sudi tggu same . huhuuu . aku lyn 5 tr0s . die 3 . walaupun ade dua 2 cm xbest je tp aku puas ati dgn yg 3 lg . abes v0kal aku l0ntarkn (menjerit je sbnrnye) . sumbang  kt semua tmpt . tp yg pnting aku dpt mlalak . duk umh meskipun xde org cm x el0k plak kn nk mlalak2 . rmai gler BUDAK SK0LAH dlm 2 . prangai x sn0n0h bt0l . bdk2 je p0wn . xbley pakai bt0l . sakit ati ble pk balek . ape nk jadi la . bajet hebat sgt agaknye . ah lantak k0rg la . nk ckp pn xsmpt smpai tlinga . buat penat je . kang aku yg kne balek . so0 asal aku x kacau k0rg d0nt even think b0ut nk kcau2 line aku . aku p0wn bayar . tggu lme lg . beng0ng!!! . tp kn . hari ni 3 kali org ckp aku ngn member aku ni dak baru . huhuhuuu . kami tua dah . seni0r beb . da sem 7 0kay bkn dak bru msuk . myb sbb d0rg tgk member aku yg cumel 2 k0t . even kte0rg kecik2 tp aku ni da cm mak 0rg dah . hahahaaa . 

p0st kali ni b0ring sket yer . bkn sbb ape . nk upl0ad gmbr byk2 xleh .  punye la lembap . try upl0ad byk kali tp x lepas2 jgk . aku tensyen lak ble ramai yg da balek nih . nk 0n9 pn ssh la . line internet gler l0w beb .  ni pn nk p0st berkali2 . huhuuuu . tp xpe la . saje nk wat esei panjang2 . lme da x wat .windu plak . sm0ga mlm ni dpt tgk game . klau l0w jgk line aku msuk td0 je la . kpd rumate klau anda balek aku sedang td0 . harap dimaafkan la yer . heheee . s0k kne byr duit umh jgk . td nk byr x smpat . dgn ATM dpn pjbt diharap xde mslh es0k . nk balek duit intrnet skali . aku x bley beb teknol0gi dpn mata ilang . mengelatat la x senang duduk aku . so0 sm0ga hari es0k akan menjadi lebih baek dr hari ini . heheee . baek bt0l quote . daaaa~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...