Wednesday, July 7, 2010

pasangan..serasi??tak serasi??

setelah melihat fb salah se0rg kwn aku...
aku terkedu seketika...
kenapa???
dia da c0uple...(bg aku die antara 0rg yg ssh nk c0uple..)
ble tgk die ngn gf die aku tersenyum lebar...
kenapa???
sbb menarik...
aku xsangka...sgt menepati "cinta xkenal rupa paras"
huhuuu..bet0l la...
die bley tahan la jgk ensem..smart...
tgk2..oo00..cm 2 la taste die...
xsemestinya org2 ensem ni die nk kt minah2 yg bajet cun jer..
mungkin die tgk pada hati...
0rg cmni la yg aku ske..
x guna klau luar cantik tp dalam ampeh kn...
aku ske c0uple cmni..
xnmpk perfect sgt but interesting...hehee
aku mmg nymph ngn pmpn cntek nk yg ensem jer..
sme la..yg ensem cr yg lawa2 je...tk0t malu la k0t...




tp kn...biasenye yg c0uple nmpk perfect2 sgt ni x kemane pn..
sume eg0..bajet hebat...
stakat ni kwn2 aku yg da kawen xdela aku nmpk psngn d0rg 2 perfect sgt..
sedap mata memandang jer sumenye...
klau cm 2 x b0ring k0t ek..
klau perfect sgt myb jd cpt b0ring...
pastu jeles kuat..
yela...susah nk dpt xkn senang2 nk bg lepas kt 0rg len..
0rg tgk pn bley jd mlenting..
kndg2 aku mmg rase lawak ngn c0uple cmni..
klau k0mp0m da nk kawen 2 aku xde la kesah sgt..
ni yg kecah2 g0l0ngan2 yg c0uple jer pn...
yg xde pape...
dlm p0ket pn klau x duit mak mst duit pinjaman..
xpayah la beb..simpan la eg0 jeles k0 tuh...


nympah 0rg tgk dh...yg paling nympah ble gaduh dpn2 org len...
cam nk kne penampar je dua2...
0rg da kawen nk cerai aku bley la trima klau gaduh 2  cm ribut taufan..
ni gaduh sbb nk ptus dr jd c0uple..
dak2 sk0lah pn hebat bt0l klau bab pr0tect gf or bf d0rg..
cm laki bini je lagaknye...
x kemana la...aku pn jd naek pelik..
jgn ingat klau dpt yg perfect ni bahagia selama2nya..(xde la sume cm 2...)
rmai 2 yg berpura2 je dpn org...

tp mmg pers0naly aku ske tgk c0uple yg hanya sedap mata memandang...
sejuk je mata aku tgk...
aku pn jenis x memilih...
asalkan sejuk mata aku tgk 0k la...



sbb yg 2 aku nmpk d0rg ni bkn disebabkn rupa je..
ramai tgk hati...
hati 2 yg penting...
klau sume cantik m0lek tp cuma tau masak air je pn...cmne 2 ek..
xpela..mungkin die kenyang k0t klau kawen nnt tgk je muka bini da rse kenyang..
xpn mmg ade cita2 amik bibik ker..
xpn p0ket besar beb ari2 mkn luar...hehee
aku pn xde la perfect mana...
xlayak lg pn nk kawen...
c0uple pn x...aku ni xde la cantik..
pandai pn x...so0 aku ni pn mmg jns xbpe ske yg ensem2...(aku sedar diri)
hahaa...so0 sesape yg brangan nk c0uple 2 k0rg tgk dulu ilmu penuh di dada ke x..
eyh c0uple x penting sgt kn...time ni sume 0rg nmpk yg baek2 je...
hah, sape yg brangan nk kawen 2..
k0rg list dlu slain pndai msk air ngn maggi (mknn dak2 skrg) ape lg yg k0rg tau..
xkn nk bg laki mkn mggi ngn minum air k0s0ng je ari2..hehee
jgn la ade sesape yg trase..
cuma mengingatkn je...


aku pn harap sume 0rg yg c0uple baek2 je hendaknye
xde gaduh2...kekal smpai kawen...
jgn asik tukar2 bf or gf jer.
scandal sane sini..
mmg la muda lg...time ni nk berkawan...
ade bf ngn ramai kwn laki ni lain tau..
ade bf ngn ramai scandal 2 yg bahaya...
scandal ni bg aku org yg dilayan same je cm gf or bf d0rg..
klau l0m kawen la da wat cm 2...xmustahil da kawen pn bley jd cm 2..
yg x tahan 2 dia ade scandal xpe lg...
tp klau bf or gf die ade scandal tau plak mlenting...
aperla..x matured langsung..
caya la...aku de jgk kwn yg cmni...huhuuu

satu lg kes yg aku tkut..cinta terlarang...
hahaa..gerun je dgr..
cthnye...antara lain darjat...lain negeri..(terlarang la jgk klau parent xske..huhu)
aku paling tkut klau family pasangan 2 x dpt trima...
pastu d0rg sndri ade cal0n laen...pergh...bahaya..mmg bahaya...
ade jgk cinta lain spesis...


aku mksudkn yg ni...hahaa
bkn yg sme jantina 2 eyh...
yg 2 mmg da k0mp0m terlarang la..sbb same spesis tp jgk same jantina..xbley2..
byk lg aku nk ckp tp aku sndri da b0ring ngn t0pik nih..
huhuu...
pape pn buat kengkawan yg c0uple...
harap k0rg jd sweet nk xlebey2 ek..
0rg len pn c0uple jgk...jgn smpai jd cm laki bini sudah..
jd laki bini bt0l xpe...
pd yg da c0uple tp psng byk scandal 2 taubat2 la..
x kemane sume 2..
tau la k0rg ensem..k0rg lawa...market tinggi..
tp sume 2 xkekal...lme2 huduh jgk..(prangai mmg da huduh)
sm0ga sume akan jd cmni kelak even yg x same taraf dlm pape je bnde...
|

|

|

|

|

\/


hehee..kn nmpk sweet 2 walaupun x sme...
ingat, x semua org perfect dlm segala segi...
tp kte kne cuba utk jd yg terbaek dlm segala bnde yg kte rase kte b0leh buat...
(aku pn kne ingat bnde nih)
jgn menilai buku dr kulit luar nya...
tgk dulu isi yg ade kt dalam..best ke x...bermafaat pd kte or x...
bru kte b0leh nmpk walaupun c0ver bku 2 h0d0h tp nmpk cntik je ble dipandang...

huhuuu...sekian la..
aku pn da naek b0ring ckp psl bnde nih...





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...