Saturday, July 31, 2010

argh...!!!

aku nga tensyen beb . smpai nk td0 pn aku rase x bley . dah la demam 2 ari nih . berjangkit ngn 0rg sekeliling la . disebabkan aku ni agak kurang nutrien maka, aku jd cm vakum bergerak yg bley menarik pape je virus yg berlegar2 di udara . perghh xnk seksa plak kn . h0pe xlme la jd cmni . m0ga2 es0k lusa baek la . selepas krisis last week yg menyebabkan aku ngn sese0rg menjadi senyap seketika . aku xtau kenape aku ske sgt ble die call . huhuuuu . akhirnya stelah lme aku tggu . rasenye cm sakit ilang kejap . nice 2 hear da v0ice again . pape pn . aku rse aku da wat 1 bnde b0d0h la td . dh la bd x bpe nk sihat aku bley plak g minum k0pi pekat kt kedai pau td . skrg aku da rse semacam . myb aku kne st0p minum k0pi k0t ek.. mmg tak menyihatkan . skrg dh tercungap2 . aku rse jantung aku pn dup dap xkena mel0dy . huhuuu . feeling nervous, anxiety, anxious since dat c0ffee msuk dlm tekak aku...huhuu . cmne nih . skrg da rse seram sejuk . menggigil2 sket . h0pe 0k dlm 2,3 jam nih . aku da ngnt0k beb . nk jgk td0 . 

m0ral : jgn minum k0pi segera lg....skrg nk byk minum air suam...kunun2 dpt la neutral kn balek keadaan...hehee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...