Saturday, July 10, 2010

jumaat yg sej0k...huhuuu~

aku ni mmg x tahan sej0k ar . seksa rasenye . siang terik ya ampun . tetibe lepas maghrib ujan plak .syukurlah . sape kate aku x bersyukur . cuma suasana akan jd sej0k . maka aku akan jd cm bebudak yg stdy overseas tu ha . pkai bju berlapis2 . ngn sweater lg . huhuuu . ptg td aku g teman member kuar . lme dah x kuar umh.. . eh tp mlm aritu aku bru kuar ek . lupa lak . tp yg 2 mlm da.. dpt minum mil0 cincau . kt belang . pergh sedap gler . tp mslhnye . aku ske minum air yg agak sej0k n pekat likat tu . maka ble balek umh k0mp0m la mnggigil2 . huhuuu . tahan la nk minum sgt kn . yela . time 2 pn kul bpe . dah kul 11 bru kuar . mane xsej0k ke tulang beb . td ni pn aku kuar jgk . ujan2... . lebat 2 ujan . huhuuu . paham2 je la . seb baek pkai sweater tebal . klau x mst org nmpk aku mnggigil2 . pastu blagak x amik air panas . hahaaa . ble lg nk jumpa ais . mse kuar ar kn . hahaa . tp skrg end up sakit per0t . maka, pasni xnk minum lg nescafe kt situ . aku wat lg sedap . huhuuu . tp xpe . wat dek je la asalkan free . (thnks kpd yg blanje) . tp kn aku trase lawak yg amat mse kuar td . rmai gler 0rg kt kedai . hampir sume kedai penuh . aku ni dah la ph0bia sket 0rg ramai2 nih . tp wat muka x malu je la . tlinga sumbat . men game .so0 settle . aku buat2 cm xde kt situ jer . klau ikut ati mmg aku nk cabut jer . tp dh temankn 0rg . xkn nk blah cm 2 je kn .huhuuu

dpt mkn ni pn ok jgk ek...nnt aku blaja wat sndri..tp mmg aku mkn ni ape ari2...tp mkn ati la...hahaa

arini cm biase la menu mkn aku . bihun sup lg . naek sem ni k0mp0m aku taubat kejap xnk mkn sup2 dh . muak beb . tp nk wat cmne . aku ni ssh hadam . dats y xbley mkn kt kedai . balek abes la aku merana s0rg2 . yela xkn nk merana rmai2 . aku da xsabar nk msk asam pedas nih . dah 2 mggu aku puasa mkn pedas . tp ptg td member kasi sket die nye kuew tiau (camne eja??) . pedas gler . sedap!!!!!!!!!! aku x kesah la sbnrnye sedap ke x yg penting pedas beb . bru puas mkn tuh .



u kn0w what . stelah beberapa hari aku berfikir . aku dgn p0y0nye dpt simpulkan disini bahawa . sekeras2 ati aku pn, aku bley cair dlm skelip mata . hahaa . iman mmg x tetap beb tp msh lg terkawal . aku sdng cuba tuk sembuhkn balek hati yg dah berkecai . so0 wat mse ni stil cm kt gmbr tuh...so0 aku skrg cm xda perasaan la . slamber je . wat cm xde pape (im trying hard 2) . kne kuat beb . sem akhir . xbley main2 sgt . byk gler keje nk kene buat . em0 kne stabil . or lbh senang tuk jd 0rg yg xde prasaan . so0 xkn terkesan ngn pape la . heheee . papepn sm0ga sume urusan dipermudahkan..aminn

p/s : es0k berangan2 tinggi tuk ke pasar mlm...sm0ga dpt pergi..sekian.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...