Tuesday, May 3, 2011

hari ini adalah kenangan untuk hari es0k . .

hari ni lect da habes 0bserved . . wehoo00 . . lantak la mrkah cmne pn kn . . (tp h0pely bagus la . . sape xnk baek beb !) skrg mslh yg tggl adalah ade 3 lg tuk guru pembimbing . . mak aih . . 0rg len sume rmai yg da settle ..  aku x settle2 lg . . dah mggu2 akhir biasenye 0rg relax .  . ni aku yg bapak gelabah nk settle itu ini . . hurmmm . . . da naseb badan . . hadap je la . . 12 mggu aku bley tahan mcm2 dugaan dtg xkn la 2 mggu lg aku xbley deal kn . . pastu bley la beram . . duk lepak kt umh . . duk carik duit . . bgus jgk praktikum nih . . mengajar aku bersabar . . dgn kerenah bdk2 . . yg tu aku paham la kn . . aku pn pnh jd bdk2 . . adik lg la 3 0rg prangai mngkuk hayun je sume . . (aku baek sket la . . mak aku pn ckp cm tuh !) yg aku xpaham prangai 0rg yg sedikit n byk sket tua dr aku . . mmg la kn . . cmne aku nk paham . . bl0m penah lg jd 0rg dewasa yg bt0l2 DEWASA . . mngkin la kn . . aku l0m kawen . . l0m ade tanggungan . . hello0 . . sume 0rg ade life 0kay . . sume 0rg pn pnh xde tanggungan . . sume 0rg pn pnh l0m kawen . . so0 x perlu la pertikai kn sume tuh . . (mrepek ape aku nih ?) 

ade byk bnde skrg nih bt kn aku teragak2 tuk berfikir tntg kawen . . kemungkinan besar aku xkn fikir diri aku kearah itu k0wt . . insyaAllah x . .  tanggungjawab besar si0d . . aku tk0t aku terpengaruh dgn em0si sndri . . bkn sume 0rg bley handle mslh die kn . . bezakan antara hal kerja ngn mslh peribadi . . ade 0rg yg aku perhatikn da kerja lme pn still xbley nk asingkn hal peribadi ngn hal keje . . sume hangkut sme pkai redah jer . . sape yg jd mngsa ? 0rg sekeliling la . . ikut prangai aku mmg lme dah aku s0und biar la 0rg kate kurang ajar ke ape ke asalkn aku dpt sk0lah kn fikiran yg  bercakap  agak tanpa berfikir nih . . tp skrg ni praktikum kn . . kelakuan 2 kne jaga  . xbley pakai redah je cm sesetengah 0rg yg dah tetap . . so0 kne la behave kn diri sndri . . bgus jgk jd baek sket aku . . mesti mak ske ! hurmmm . . . mintak aku dijauhkan la dr bnde2 cm tuh . . ntah la . . j0d0h ade tp cuma aku je xtau ktne 0rgnye . . ntah sempat jmpe ke x . .xpela lmbt2 . . aku ade mak abah n family aku yg aku nk kne jaga . . peribadi yg khusus tuk aku sndri hold on dlu . . xde la penting sgt pn . .sm0ga ape yg aku harapkan ape yg aku impikn dpt aku capai  . . amin . . .

m0ral 0f da st0ry drpd kesah praktikum nih . . papehal pn jz let g0 je la . . drpd k0 amik ati n mkn ati baek k0 set ati k0 biar mati . . bt bod0 . . bt muka cm suci baek gler . . settle mslh . . yg pnting petik gitar sumbang ke x aku x kesah . . asalkan aku x libatkan anak 0rg len dlm mslh aku sndri . . sedey beb klau aku termarah bdk2 aku . . bkn sengaja pn . . aku sndri nk nanges t0uching . . huhuuu . . bt0l la klau kte x syg kte xkn tegur xkn marah . . seri0usly aku syg sume dak2 aku . . sume cm adik2 sndri . . adik2 aku pn aku x lyn baek cm tuh . . biase la . . adik2 sndri kne len sket . . lyn cm 2 ade yg sibuk tnye aku demam ke ape plak kn . . leceh . . . insyaAllah aku xkn lupa k0rg . . k0rg la murid/pelajar pertama aku mlangkah jd cikgu nih . . (h0pely masih terbuka luas pintu hati aku tuk trima keje nih) tanggungjawab besar . . cume 0rg yg pentingkn glam0r n nama je yg sibuk duk bt keje itu ini smpai clas n stdnt sndri pn terabai . . apela . . cume harap k0rg xde la lupe aku . . ingat sket2 pn jd la . . asalkn jgn buang tr0s dr mem0ry . . huhuu . . (skema ayat . . !)


panjang aku bebel . . hahaa . . jari nga rajin . . k, slamat malam . . 
(dgn muka x bersalah aku lngsung x sentuh RPH tuk es0k . . bagus x . . huhuu)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...