Sunday, May 15, 2011

terasa gegarannya smpai hilang suara . . o00pss . . ape tuh ?

pengalaman yg best ! 0kay starting dlu . . hahaa . . starting p0intnye dimana kami (me n my partner . . n0t a guy) menunggu bas yg x kunjung tibanya di bust0p la . . nk tggu kt mne lg kn . . niatnye nk g nek bas balek kang nek train . . kunun2 pengalaman last la nek k0muter . . (ye ah kg aku mne ade menatang menjalar tuh . . ) punye la lme aku tggu . . klau aku s0rg2 tu dah mmg nek atas umh balek la . . xdenye kesabaran aku ni layak diuji dgn menunggu bas . . byk lg bnde aku bley buat . . tp disebabkn ade partner an kne la sabar . . bkn aku s0rg je yg hadap an . . so0 tggu punye tggu bkn bas yg dtg . . merah jugak tp kali ni dpt sumbat 4 0rg jer . . teksi la . . seb baek la dlm 2 dah sedia ade 0rg . . so0 xdela kne mahal cm slalu tuh . . selamat . . so0 nk xnk . . terpakse la kami amik teksi then g stesen k0muter . . plan sudah kasi terbalek la . . kne g nek k0muter . . cm biase naseb aku ni slalu baek bab2 tggu k0muter ke seremban . . tp seremban je la . . klau ke KL mmg biasenye sempat klau aku nk td0 mimpi smpai ke langit . . jd dlm train nasib SANGAT baek . . agak2 aku duk sblh sape ? fuh . . bkn Mir MBlaq . . tp . . . seat k0s0ng . . mula2 je la . . pastu ade lak 2 pmpn nih ade ngn baby skali duk sblh aku . . tau ah k0 kecik kurus kering . . tp perlu ke 1 seat 2 smpai 2 0rg duduk . . ngn baby k0 skali . . adeh . .  aku dah la alergi bdk2 kecik . . kau bg lak aku duk sblh bdk yg meragam . . seb baek la aku dah cm serik tggu bas lme2 td klau x lme dah aku sedekah seat kt kau . . so0 dgn saki baki kesabaran yg ade aku buat dek je la . . bt cm xde pape yg berlaku . . cm gerabak 2 aku yg punye . . bhahahaa !

ble da smpai seremban . . ( agak lmbt yer . . xingat lak kul bpe ) kami g mkn dlu . . mkn dlu ke ? tp cm aku rse aku kar0k dlu . . xingat lak . . 0ke0ke mkn dlu sbb aku rse cm nk termuntah je mse mensumbangkn lgu yg ntah berapa belas tuh . . belas je la sbb aku s0rg jerk yg nyanyi . . pengalaman . . dah 0rg byr kn . . aku hadap je la . . lgpn dpt side dish . . free sh0w dpn mata . . xda akhlak punye manusia . . stakat kapel2 ni k0 dah nk beradap mcm laki bini baek k0 nikah je la weii . . klau rse x mampu k0 g puasa ari2 pn xpe . . cnfirm nafsu k0 terjaga . . ni aku tgk pmpn nmpk mak aih baek gler litup bagai yg laki lak mngkuk nerd gler . . tp akhlak . . l0ngkang pn cantek lg . . pengajaran la . . jgn smpai jd kt diri sndri . . papepn . . dgn stress yg memuncak aku dpt settleknn niat yg dah lme terpendam cuma xdpt dilunaskan jerk . . biar ilang suara . . biar ujan lebat . . aku x kesah sume tuh . . yg penting puas . . hahaa ! yg ser0n0knye  . . aku dpt melunaskan juga rindu dendam aku kt mcflurry kesayangan . . . ngeh3 . . 2 paling puas la . . klau diikutkn pd kebiasaannya aku akan hadap 2 0r 3 mcflurry but disebabkan dah ade sunday n set yg agak mengenyangkn aku terpakse la lupakan habit aku hadap byk2 mcflurry . . so0 utk kali ni jz ckup syarat je la . . eyhhhh . .  bru aku ingat kami kar0k dlu ar sblm mkn . . (penting sgt ke ? ?)

0keh selepas kami dah settle melunaskan jahat . . (aku s0rg je k0wt !) kami meneruskan hajat serta tujuan sebenar kami . . hahaaa . . misi kami adalah nk cr present tuk hari guru ! yess ! dgn berbekalkan niat yg murni n hajat utk memberikan hadiah tersebut h0pely kpd 0rg yg benar2 layak aku pn duk survey la . . ingat aku ni rajin ker ? tp sbb niat yg aku da cter td aku ikhlaskan la hati . . best rupenye bt bnde2 cmni . . ptut la 0rg ske sh0pping . . huhuu . . belek punye belek . . cal0n punye cal0n . . last2 aku dpt da perfect present . . (gmbr lupa nk amik) da very cute n praktikal b0wl siap ngn penutup lg . . chumel+cute , vibrant in c0l0ur, n da m0st imp0rtant is harga yg sgt berpatutan . . 0keh . . bajet yg disarankn adalh rm20 . . so0 b0wl 2 rm4.99 each so0 anggap sbg rm5 la kn . . bli 4 ckup2 la rm20 . . bijak an ? x sia2 aku berlegar2 kt parks0n tuh . . seri0usly sgt berkenan ngn mngkuk tuh . . rather than that . . aku bli mug yg sgt cntik designnye . . cm biase la klau aku da gler bli bnde tuk 0rg len mst aku lupa psl diri sndri . . (tp mug 2 ttp ade tuk aku la . . aku kn pengumpul mug yg tegar . .) xnk patah lak kn kaki aku berlegar2 nih . . xpela . . best jgk skali skala bt bnde yg sbnrnye dlm lubuk hati aku, aku bkn jns 0rg yg cmnih . . byk lg nk cter . . ntah la aku rse hari 2 mmg hari yg sgt pnjg dan meletihkn . . last weekend kt nilai n als0 seremban . . 2 hari yg ckup meletihkan . . huhuu

ape yg bergegar smpai ilang suara ? ? ade dua bnde . . hihiii
ceciter2 . .
0keh . . kesah seterusnya smbung cter lps nih . .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...