Monday, May 9, 2011

masa yg berharga itu x semestinya ibarat emas . . mungkin french fries McD . . ? ?

bengang . . 2 je yg aku bley ungkapkan utk smlm . . (ahad) bkn bengang pasal ape . .  psl xdpt french fries mcD je pn . . huhuuu . . g mkn kt mcD kul 10 mmg la ade yg set breakfast jer . . adeh . . xdpt la nk mkn fav aku tuh . . pape pn ape yg aku dpt katakn slps g jln2 kt seremban (tmpt yg dkt ngn stesen bas tuh) xde la best sgt . . b0ring . . tp xpela . . at least dpt jln2 tgk brg . . (tgk je la . . ) jln2 . . . ade la smpai kul 2 . . pastu decide blek nek train . . 2 da biase la kn . . cuma time pegi 2 kte0rg bt stail luar biase sket . . seri0usly luar biase . . aku rse mmg klau ikut l0gik akal 0rg yg waras mmg nmpk pelik kte0rg nye luar biase nih . . mne x nye . . g seremban nek bas . . ahad okay ! serius mmg lengang gler bas . . aku pn x sngka bley jd cm tuh . . tp sad st0ry nye lengang ngn l0cal pe0ple la . . penuh ngn 't0urist' jerk . . 0mm0 ! ! mmg jd bahan t0nt0nan . . nk je aku lempang 2,3 kerat manusia dlm tuh . . b****** ! huh ! xpela . . kenangan . . ble lg nk bt cm 2 kn . . seb baek xde bnde buruk yg jd . . selamat je smpai . . huhuu

isnin bajet nk kne 0bserve . . ahad 2 bley lg mrayap2 . .  sian lak kt member kn . .  xkn nk biar die s0rg . . yela bkn nk berjalan jerk . . ade bnde penting yg kte0rg kne buat . .  tp bkn tuk sh0pping eyh . . 2 mmg xde dlm list aku . . niat teman 0rg je ! hihi . . smpai ptg lak tuh . . blek dr seremban g lak tesc0 nilai cr brg . . phew ~ nk gegar kpale lutut . . abes lemak2 aku menggelep0r . . sian2 . . blek 2 mmg bersengkang mata la . . tp alih2 cm biase la . . klau aku da terlebih rajin ni mst akan ade sesuatu yg jd punye la . . like i said . . tak jadi pn 0bserve tuh . . sudden guru pembimbing ade hal . . urmm . . ingat da bley settle . . nasib badan . . biasenye akan happy bkn kepalang tp ni da mggu2 last k0wt . . ble lg nk tangguh kn ? aku ni klau da bersungguh2 then tetibe x jd mmg ilang smangat sket . . yela semalas2 aku pn ble time rajin all 0ut k0wt . . kdng2 pn aku x heran bt0l ke aku tuh . . hahaa . . byk bnde2 rajin yg aku akan bt . . skjp je plak settle tuh . . slalu amik mse cm xpnh bleh siap . . pengajaran la praktikum nih . . sume kne biar last minit . . bru mantap . .  hahaaaa . . ada bran ? ? 

keh . . ckup tuk yg nih . . cter len p0st yg laen pulak . . daaa ~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...