Saturday, May 7, 2011

jgn 'pantai' sgt b0leh x . . ?

aku ingat arini kt sk0la bley duk termenung mikir mse depan . . (hahaa ! ! ! !) tp . . . pepagi dah kne lyn SUMUR . . bkn yg kt ladang tuh . . sbb rmai ckgu xde kn arini . . so0 lyn je la . . even aku mmg x pandai nk layan bnde2 cmni . . (xbpe buleh nk link bnde2 kearah kebaikkan . . haha jahat t0l ! ! !) tp nk bt cmne . . try je la . . ckp2 . . tp diam 2 lbh lme dr ckp2 . . ntah la . . nasib k0rg la syg2 . . sy mmg xpndai nk nasihat2 ni klau x kne masa . . t0pik arini lak TOLONG MENOLONG . . t0pik yg sgt best n sgt SESUAI tuk sk0la aku nih . . kenapa ? ? ? xbuleh cter dlm nih . . P&C (erk ! !) sensitip bt0l . . xpela . . let go0 jerk . . tukarr t0pikkkk . . !

lepas sumur . . nek la atas (aku du kayangan yg penuh dgn naskah2 ilmu !) dgn hati riang gembira . . lalalalaaa ~ but sudden ! halamak . . hamik kau . . 2 mse kne ganti . . skali lg . . layankn aje . . mula2 f0rm 5 . . (ala2 seni0r yg tersgt matured gitu !) 1st time msuk clas nih aku trase cm aku ni wujud . . (dah 2 slame nih ? ?) hahaaa . . cm biase la . . cm bayang2 . . xpela at least bayang2 0rg nmpk an . . huhuuu . . byk brcter . . nk layan under18 pn xbpe nk buleh  . . dh 2 ble lg kn . . dah x lme . . kang mnyesal plak x berbual2 ngn seni0r2 yg cm hebat nih . . 0keh pastu g kantin . . mkn ? ? no03. . arini minum jerk . tp then ingat bli lauk la . . tringin nk mkn ayam g0reng . . beli la kn . . 2 ketul ngn sup yg nmpk sedap sesangat . . tp ble time byr . . (uullppp !!) sab0r je la . . (xnk cter pnjang . . sensitip ! !) 0kay then lepas rehat msuk f0rm 2 plak . . rimas !! nape ? sbb kne kerumun la . . aku mmg sensitip sket . . xske la . . nk lemas rasenye . . tp layankn je la . . aku pn ade adik yg cm d0rg ni jgk . . paham sgt time2 umur cmnih . . 0kay full st0p !

(perenggan baru) arini blek ngn en.rashid . . (yeay ! dp blek cepat !) smpai umh dgn berk0bar2 aku ngn sara mkn la . . (tp lepas nasi masak la . . ) then s0mething happen . . apsal lak arini aku alah dgn sup nih . . aisey . . mabuk k0t . . ape la mkck ni letak . . aku rse sup ayam jerk bkn sup lembu . . urmmmm . . smpai skrg ni haa . . kpale cm nk pecah rsenye . . per0t xyah cter la . . time2 ni nk bt hal . . cm dihiris2 . . digaru2 jerk . . haih . . sabar2 . . seb baek s0k g0t0ng r0y0ng . . klau clas mau menanges la aku . . ape la kabar partner aku tuk part padang es0k nih . .  haih td da la xde . .xbley nk tnye2 . . klau s0k xde jgk ? ? ayo0o0 . .  haa ?? es0k sk0la ?? again . . layankn aje . .  ' kte jd cikgu ni kne la berk0rban ' . . 0kay . . 

nk td0 ar . . s0k kne bgun awl cm biase nk g settle kn mslh sk0la 0r mungkin mslh negara . . xpn dunia . . tp aku rse alam semester k0wt . . tgk la s0 cmne . . hahaa ! nyte !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...