Sunday, July 15, 2012

aku bukan diriku lagi .

tu dia .. seriously aku masih tak paham tindakan aku semalam . jangan tanya aku good reason ke ape sebab aku memang takleh nak terangkan ape yang dah jadi . tanpa aku dapat pastikan dia tu siapa . kerja ape . background family macam mana . asal mana . nama dan rupa die pun aku tak tau . sanggup aku redah sampai ke KL . ntah kat ceruk mana (malam kan cam tak ingat jalan) . dengan rabun malam lagi . dan tanpa pikir panjang pun . ape yang aku tau aku kena jumpa die . kena jugak . walau ape pun yang terjadi . hahaa nekad tak . memang confident yakin . aku tak tau datang dari mana aku berani buat sampai macam tu . tak nervous . tak takut langsung . sikit pun tak . sebab aku yakin dengan kata hati aku . 1st time aku buat macam ni . bila fikir2 balik memang time tu aku macam bukan aku . (dah macam lagu) . syukur aku masih lagi dilindungi . hehee tak jadi pape . takpelah . tak kesah la ape nak jadi lepas ni . yang penting aku dah dapat jumpa die (cam nak jumpa retis) . untuk ape pun aku tak sure . yang pasti sekarang hati dah rasa lega . tenang . harap malam ni dah boleh tidur lena . thanks untuk segala2nya ya . thanks juga sebab anda masih lagi waras bukan macam saya yang dah jadi gila .







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...