Monday, July 30, 2012

topik : lupa nak sahur .

1 : "Alamak, dah pukul 6 !"
2 : "Beb, ape ko bising pagi2 ni"
3 : "Cuba relax ."

1 : "Dah aku lupa sahur mane boleh relax"
2 : "Eh, kau orang tanya baik2 kau emo pulak"
3 : "Fuhh mujur aku tak kena terajang tadi "

1 : "Gila ape aku nak terajang ko pagi2 ni "
2 : "Hey dah lah kalau dah terlepas ape nak buat "
3 : "Ingatkan menjerit sebab rumah nak runtuh "

1 : "Jangan nak buat lawak la"
2 : "Kalau dah terlepas redha je la yang penting ko dah niat "
3 : "Lantak ko lah aku nak sambung tido"

1 : "Macam mana nak tahan sampai berbuka ni"
2 : "Nak taknak ko kena puasa jugak "
3 : "Opah aku kata pape pun kita kena redha"

1 : "Pergi tido la tadi kata nak tido sangat"
2 : "Que Haidar pun pernah lupa sahur jugak"
3 : "Rosak lah Que Haidar pun ko heret sama"

1 : "Serabut aku dah la arini keje sampai petang"
2 : "Takde kena mengena "
3 : "Ulat kat dalam batu pun bley idup ternyata tak mati kalau tak makan"

1 : "Van aiskrim suka hon depan sekolah"
2 : "Wo0i kau kalau bagi satu periuk gearbox pun kau sebat"
3 : "X-ray perut dia ade saka agaknye"

1 : "Yelah2 aku yang salam"
2 : "ZzzzzzZZ"




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...