Sunday, July 15, 2012

kepastian yang tak pasti

sebenarnya niat asal aku pegi KL semalam adalah untuk beli handsock yang bercantum tu . hurmm aku tak jumpa kat tempat lain selain kat pasar malam jalan TAR tuh . ye memang aku sanggup meredah kesesakan manusia hanya kerana benda tuh . lagipun gerai kat sebelah masjid india je . apedehal . muehehee~ tapi disebabkan ade benda lain yang aku anggap lebih penting sepenting hidup dan mati (eceh !) aku sanggup letak tepi handsocks aku tuh . fuhh pengorbanan besar beb . tapi takpe . walaupun aku tak pasti ape yang menyebabkan aku buat macam tuh yang penting aku rasa puas dan sangat lega sebab benda yang duk menghantui fikiran selama ni dah hilang . ape pun tak boleh laaa .. so, tak dapat handsocks tapi dapat benda lain kira ok la . takde la sia2 je aku ke KL mengharungi antara perkara yang aku menyampah - naik bas ! urgghhh sakit pinggang~~ tapi ku gagahkan jua . heh~

bila fikir balik cane la aku bley pegi KL dengan Kak Timah . eheh . at least ade teman . dan macam tak caya juga camne aku bley sanggup pegi KL pukul 3 . hehee semua memang macam mimpi . tapi takpelah . benda dah lepas . itulah kali pertama dan terakhir aku akan buat benda gila macam tu . lawak juga bila ade pengalaman cari hotel . tak pernah aku terpikir aku akan buat macam tu . last2 tak dapat jugak . dapat hotel free . selesa lagi . urmm .. thanks la kepada Munirah yang sudi tumpangkan . esok pagi tu memang seriously buat aku nak menangis !! phew~ seb baik la aku mengenangkan aku pegi KL ngan Kak Timah . kalau tak memang aku dah cabut balik . hehee lama rupanya masa yang diambil seseorang untuk pilih barang . aduii takpe2 . next time aku akan pikir benda yang aku perlu buat sekiranya perlu tunggu seseorang membuat pilihan . tapi memang semalam aku tak prepare pape . hihiii . dengan lurus bendulnya aku duk tunggu die . aku kan 'baik' . muehehee~

dan macam tak caya juga aku bley bertolak balek dari KL pukul 3 petang . nekad2 . pape pun selama ni memang aku tak pernah terpikir langsung nak makan kat TBS tu . selalu sampai je TBS trus blah .then klau nak balik pun sampai je then beli tiket paling cepat trus turun kat bawah tunggu bas . tapi sebab nak solat n makan kan .. layankan aje .. selalu balik pagi2 buta so tak terjumpa waktu solat n kes2 kelaparan nih . hehee . pengalaman2 ..


sedap !

tak men ar cash2 beb . kte men kad2 jer .
sebenarnya ramai lagi . sesak .



sekian lah saje ngengade aku sebelum puasa . hehee
pape pun kepastian yang aku cari sebenarnya langsung tak capai darjah pasti . (apeakumerepek)










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...