Tuesday, August 14, 2012

aku dan ladybird

motif post kali ni adalah nak citer pasal tempat duduk kat bilik guru . eheh tempat duduk yang sangat best . ko tertido 2 masa pun takde sape perasan . tapi aku tak buat sampai macam tu la . aku buat satu masa je . ngeh3


macam ganas tapi bab2 comelnye ladyird aku memang kalah laa ... hihii
kalau boleh aku nak letak rumput kat keseluruhan meja aku . tapi bajet tak mengizinkan la .. huhuu
lagipun dah macam mana aku nak mengamuk tengok homework budak2 . macam mana aku nak konon2 tanda hasil kerja budak2 ... hahaaa ikut hati aku lantai pun aku nak letak rumput tapi karpet yang macam rumput tu mahal lahh . memang tak mampu ....

nampak suci bukan ... aku baru lepas kemas sebab nak balik raye !!! hahaa

dua hari lepas memang huru hara meja nih . sampai cari sekeping dokumen pun boleh tak jumpa . tapi kini tidak lagi .... eheh .... kita tunggu lepas cuti raya nih . aku risau nanti meja tu patah je . hahaa




















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...