Tuesday, August 21, 2012

amukan ape nih ?

mula2 niat asal pegi rumah atok nak jenguk rumah aje . sekali masuk dalam rumah .. jeng3 ~
lebih kurang macam ni la reaksi aku . tapi lagi comel la (uhuk !) . kalau sama macam ni aku sendiri konpius aku ni kucing atau orang . huhuu




kenapa aku terkejut kucing ? ehh ?


ni lah keadaan rumah masa 1st aku masuk . cehh

tapi nak buat macam mana . ku gagahkan jua mengemas dengan mak abah sekali . serabut je sampai tak tahu nak start dari mana . ampun tok banyak barang kena buang . tak dapat nak diselamatkan . 


selepas setengah jam operasi . akhirnya keadaan kembali normal .

gigih berusaha betul . walaupun bukan kembali 100% normal tapi nampak la dapurnya . takdelah kelam kabut huru hara . macam mana boleh jadi macam tu ? siasatan belum dijalankan . detective conan sibuk beraya . nanti abes cuti die baru bley contact . teheee~













No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...