Wednesday, August 15, 2012

hijau sehijau warna duit . hahaa

disebabkan tahun ni ade rezeki lebih (alhamdulillah ...) so aku decide nak bagi duit raya kat sesiapa yang layak . eheh . bukan senang nak dapat dari aku ... bertuah budak2 ni tahun ni ... hihiii aku tukar duit untuk aku dan untuk mak aku sekali . dah last minit dapat jugak duit baru ... thanks uncle jiran ... hihiii die yang tolong tukarkan . sape yang dapat duit lama tu maaf la yang tu xsempat tukar kat bank . yang tu tukar kat orang perseorangan . excited nak bagi duit raya nih . hihiii


fuhh hijaunye .....

tak banyak la aku spend dlm 9rat .... sebenarnye kalau dikira2 dekat 1K jugak lah ... pejam mata je ... rezeki kena kongsi2 . kalau makan sendiri tak nampak pun kemana duit tu pegi . tau2 dah abis . hik3 .


sampul pun uncle bagi hijau .

tahun depan kena prepare awal2 sebab dah takde tunggakan gaji lagi ... hoho0 ... so kena la spend duit elok2 .. hopely dimurahkan rezeki dapat lah kongsi dengan orang2 tersayang .... hihii 
duit2 .. syoknye pegang duit ... 
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...