Tuesday, August 21, 2012

raya2 ... baju raya

kelebihan jadi cikgu adalah ..... time raya banyak gila baju raya !!! yeah !!! hahaa sebat je la baju2 baru pakai kat sekolah . bukan ade orang tau (sekarang ni orang dah tau la . hahaa) satu je baju untuk raya tahun ni . yang lain2 semua baju untuk ngajar . hihii 

raya kedua . ni je baju raya untuk tahun ni . hihii masih datang rumah atok .



raya ke-3 - kebetulan datang ramai2 so decide amik gambar la .. dah lama tak bergambar macam ni . (ehh penah ke ??)
- apesal aku nampak besar sangat dalam ni ??? huhuu


lepas ni aku nak pegi jenguk rumah atok lagi ...






2 comments:

Aziati Zolman said...

selamat hari raya..maaf zahir dan batin cikgu saz...hoho..wey..seyes ko nampak besaq ni..apa ko makan?tehee(baru tadi mintak maap..)

neena's blog said...

hahaa .. byk mkn hati ni ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...