Monday, April 2, 2018

kunci.berkunci.dikunci.terkunci.

jarang la kot aku ni siap awal nak g kerja..haha sebab aku tahu kalau aku siap awal for sure lah mesti ada benda yang tetiba jadi menyebabkan aku akan keluar rumah pada waktu yang sama je. itu lumrah. kalau aku awal itu aneh. haha 

macam hari ni lah..oh my..

tengah bukak kunci rumah baru aku teringat kunci kereta ada dalam bilik.. haha 
gelabah beb..
pintu bilik dah kunci. 
kunci bilik ada kat kunci kereta.
copy kunci bilik ada kat kunci rumah aku.
guess what ? kunci rumah aku kat mana?
kunci rumah ada dalam kereta...
hahahaa
okeh mana copy kunci kereta ?
ada dalam bilik...
yang terkunci tu...
hahaha

nasib baik ade housemate power boleh bukak pintu bilik tu uollss..
selamat lah huru hara pagi ini..
kalau aku sorang alamatnya memang pecah la pintu tu..
kih2



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...